دانلود آهنگ حسین توکلی دست خودم نیست

Download Music Hossein Tavakoli Daste Khodam Nist

آهنگ حسین توکلی بنام دست خودم نیست

دست خودم نیست دیگه نمیتونم

با تو باشم یا برم نمیدونم

دانلود آهنگ حسین توکلی دست خودم نیست

 

متن آهنگ دست خودم نیست از حسین توکلی

دست خودم نیست دیگه نمیتونم

با تو باشم یا برم نمیدونم

فکر اینکه روبرومی و چشات

بهم میگن دوسم نداری

داره میکشه منو آخه چی بگم به تو

تو بدی کردی به من ولی به دل نمیگیرم

خودتم خوب میدونی که پیش تو گیرم

نکنه فکر کنی فکر من از فکر تو دوره

cheshm man be roye eshghe hame kore

چشم من به روی عشق همه کوره

cheshm man be roye eshghe hame kore

نکنه فکر کنی فکر من از فکر تو دوره

nakone fekr koni fekre man az fekre to dore

چشم من به روی عشق همه کوره

cheshm man be roye eshghe hame kore

میگی برو اما بی تو کجا برم

باشه قبوله من خودم مقصرم

من از اول میدونستم

که نتیجه ای نداره عاشقیمون

ولی حیفه عشقمون منو از خودت نرون

تو بدی کردی به من ولی به دل نمیگیرم

خودتم خوب میدونی که پیش تو گیرم

نکنه فکر کنی فکر من از فکر تو دوره

cheshm man be roye eshghe hame kore

چشم من به روی عشق همه کوره

cheshm man be roye eshghe hame kore

نکنه فکر کنی فکر من از فکر تو دوره

nakone fekr koni fekre man az fekre to dore

چشم من به روی عشق همه کوره

cheshm man be roye eshghe hame kore

دست خودم نیست دیگه نمیتونم

با تو باشم یا برم نمیدونم

فکر اینکه روبرومی و چشات

بهم میگن دوسم نداری

داره میکشه منو آخه چی بگم به تو

تو بدی کردی به من ولی به دل نمیگیرم

خودتم خوب میدونی که پیش تو گیرم

نکنه فکر کنی فکر من از فکر تو دوره

cheshm man be roye eshghe hame kore

چشم من به روی عشق همه کوره

cheshm man be roye eshghe hame kore

نکنه فکر کنی فکر من از فکر تو دوره

nakone fekr koni fekre man az fekre to dore

چشم من به روی عشق همه کوره

cheshm man be roye eshghe hame kore

ترانه آهنگ دست خودم نیست از حسین توکلی

دست خودم نیست دیگه نمیتونم

با تو باشم یا برم نمیدونم

فکر اینکه روبرومی و چشات

بهم میگن دوسم نداری

داره میکشه منو آخه چی بگم به تو

تو بدی کردی به من ولی به دل نمیگیرم

خودتم خوب میدونی که پیش تو گیرم

نکنه فکر کنی فکر من از فکر تو دوره

cheshm man be roye eshghe hame kore

چشم من به روی عشق همه کوره

cheshm man be roye eshghe hame kore

نکنه فکر کنی فکر من از فکر تو دوره

nakone fekr koni fekre man az fekre to dore

چشم من به روی عشق همه کوره

cheshm man be roye eshghe hame kore