loading...

[Music] Darkhasti

  متن آهنگ امان از جدایی از آوار ای گل سرخ عاشق بیقرارم کجاییحال من گریه دارد ای امان از جداییرفته ای تا که هر شب ابر چشمم بباردمن چو مجنون بی دل بی تو لیلا ندارمیادت نمیرود زخاطرم آخر چه کرده

♥حسـ ــین♥ بازدید : 33 چهارشنبه 22 آبان 1398

 

متن آهنگ امان از جدایی از آوار

ای گل سرخ عاشق بیقرارم کجایی
حال من گریه دارد ای امان از جدایی
رفته ای تا که هر شب ابر چشمم ببارد
من چو مجنون بی دل بی تو لیلا ندارم

یادت نمیرود زخاطرم آخر چه کرده ای تو با دلم
بی تو به غم نشسته روزگارم، دریا مرا که بی تو خسته ام
کوهم ولی ببین شکسته ام زخمی که مانده از تو یادگارم

 

تکست آهنگ امان از جدایی از آوار



تنهام چو قایقی که مانده در ساحل
چگونه بی تو سرکنم با دل چه از تو جز غم تو شد حاصل

یادت نمیرود زخاطرم آخر چه کرده ای تو با دلم
بی تو به غم نشسته روزگارم، دریا مرا که بی تو خسته ام
کوهم ولی ببین شکسته ام زخمی که مانده از تو یادگارم







برچسب ها دانلود آهنگ امان از جدایی از آوار با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید امان از جدایی از آوار لینک مستقیم دانلود ریمیکس امان از جدایی از آوار کد پیشواز امان از جدایی از آوار ایرانسل دانلود آهنگ امان از جدایی از آوار کد پیشواز امان از جدایی از آوار همراه اول متن و شعر آهنگ امان از جدایی از آوار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان