loading...

[Music] Darkhasti

,    ,    دانلود آهنگ علی لهراسبی بنام فاصله ها,    دانلود آهنگ فاصله ها با کیفیت 320,    دانلود آهنگ سریال فاصله ها با کیفیت بالا, &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 29 یکشنبه 03 آذر 1398


,   
,    دانلود آهنگ علی لهراسبی بنام فاصله ها
,    دانلود آهنگ فاصله ها با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ سریال فاصله ها با کیفیت بالا
,    متن اهنگ فاصله ها
,    دانلود آهنگ علی لهراسبی دلنوازان
,    دانلود اهنگ تیتراژ فاصله ها
,    دانلود اهنگ های سریال فاصله ها
,    دانلود اهنگ اگه بینمون فاصله افتاده
,    دانلود آهنگ فاصله ها فریدون آسرایی
,   

https://nicmusic.net/1392/11/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%81%D8%A7%D8%B5%D9%84%D9%87-%D9%87%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D9%84%D9%87%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D8%A8%DB%8C/

  

متن آهنگ فاصله ها علی لهراسبی

 

اگه فاصلـــه افتاده

اگه من با خودم سردم

تو کاری با دلم کردی

که فکــرشم نمی کردم

چه آسون دل بریدی

از دلــی که پای تو گیــره

که از این بدترم باشی

واسه تو نفسـش میره

نمی ترسم اگه گاهــی دعــامون بــی اثــر می شه

همیـشـه لحظۀ آخـــر خـــدا نزدیکتر می شه

تو رو دستِ خودش دادم

که از حـالم خبــر داره

که حـتـی از تو چشماشـو یه لحظه برنمی داره

تو امـید مـنی امـا

داری از دسـت مـن مـیری

با دسـتهای خودت داری

هـمه هسـتیمو میگیری

دعـا کردم تو روبـازم

با چـشمی که نـخوابـیده

مگه مـیذاره دلتـنگی

مـگه گـریه امـون مـیده

مریـضـم کـرده تنـهایی

ببـین حـالم پریـشونه

من اونقدر اشـک مـیریزم

کـه برگردی به این خـونه

چه تلــخه تو همــون باشی

که تنهائـــیمو می ســـازه

یه چــیزی جا بــزار اینجا

مـــنو یـــاد تو بـــندازه

صــدا کن اســمــمو

شــاید از این کابــوس برگردم

تو کـــاری با دلـــم کردی

که فکـــرشم نمـــی کـردم

حسـابش رفته از دسـتم

شبـایی رو کـه بـیدارم

شـاید از گـریه خوابـم بـرد

درهـارو باز مـیذارم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ علی لهراسبی بنام فاصله ها دانلود آهنگ فاصله ها با کیفیت 320 دانلود آهنگ سریال فاصله ها با کیفیت بالا متن اهنگ فاصله ها دانلود آهنگ علی لهراسبی دلنوازان دانلود اهنگ تیتراژ فاصله ها دانلود اهنگ های سریال فاصله ها دانلود اهنگ اگه بینمون فاصله افتاده دانلود آهنگ فاصله ها فریدون آسرایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان