loading...

[Music] Darkhasti

,    ,    متن آهنگ مسعود بختیاری کن کن مالا,    دانلود آهنگ لری کن کن مالا مسعود بختیاری,    کن کن مالا مسعود بختیاری صوتی,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 95 جمعه 15 آذر 1398


,   
,    متن آهنگ مسعود بختیاری کن کن مالا
,    دانلود آهنگ لری کن کن مالا مسعود بختیاری
,    کن کن مالا مسعود بختیاری صوتی
,    آهنگ صوتی کن کن مالا مسعود بختیاری
,    اهنگ کن کن مالا صوتی
,    دانلود اهنگ کل کل مالا مسعود بختیاری
,    بهمن علاءالدین کن کن مالا
,    کن کن مالا مسعود بختیاری آپارات
,    کن کن مالا الهه خسروی
,   
,   

(آخي) كن كن مالا
(اي داد اي) دلم ره واباسون
(آخي) بيو بريم زار بزنيم (اي)
(اي داد اي) جاوارگه هاسون

كن كن مالا
(اي داد اي) دلم ره به دينسون
(آخي) بيو بريم زار بزنيم (اي)
(اي داد اي) جاوارگ دوش پسينسون

اي شمالِ باد (اي)
(اي داد اي) بيو برس به حالم
(آخي) افتو مُل به كمر (اي)
(اي داد اي) سُهد پرك و بالم

اي شمالِ باد (اي)
(اي داد اي) بيو برس به دادم
(آخي) خَوَري سي مو بيار (اي)
(اي داد اي) تا بكني شادم

(ولا) يكينه ايخواستم
(اي داد اي) «بي دادِ» بخونه
(آخي) بكنه خار ز دلم (اي)
(اي داد اي) گل بجاس بنشونه

كي خلاص ايبوم
(اي داد اي) ز اي ماتِ گندم
(آخي) وارستن برزي يرون
(اي داد اي) مو په سيچه مندم

مير مات بنگ ايزنه (اي)
(اي داد اي) غله مند سر پا
(آخي) داسِتِ تند تند بكش (اي)
(اي داد اي) نمهني به گرما

برزي ير! نو برزي ير!
(اي داد اي) چپت نتنيده
(آخي) داسِتِ تند تند بكش (اي)
(اي داد اي) غله مند نچيده
آواز برزگري (كشاورزي)
كوچ مال‌ها (خانواده‌ها)
دلم رفت باهاشون
بيا بريم گريه كنيم
محل اقامتشون

كوچ مال‌ها
دلم رفت به دنبالشون
بيا بريم گريه كنيم
جاي ديروز عصرشون

اي باد شمال
بيا برس به حالم
آفتاب برآمده به كوه (1)
پر و بالم رو سوخت

اي باد شمال
بيا برس به دادم
خبري برام بيار
تا بكني شادم

يكي رو ميخواستم
«بي داد» رو بخونه (2)
بكنه خار از دلم
گل بجاش بنشونه

كي خلاص ميشم
از اين مات گندم (3)
كشاورزها كارشون تموم شد
من پس برا چي [جا] موندم؟

مير مات (4) صدا مي‌زنه
دروي غله (برنج و گندم) تموم نشد
داس‌ات رو تند تند بكش
نموني به گرما

كشاورز! اي كشاورز تازه‌كار
چپه‌ات (دسته‌ي گندمت) فشرده نيست (5)
داس‌ات رو تند تند بكش
غله (محصول) موند نچيده
http://bakhtiarylyrics.blogfa.com/post/8







برچسب ها متن آهنگ مسعود بختیاری کن کن مالا دانلود آهنگ لری کن کن مالا مسعود بختیاری کن کن مالا مسعود بختیاری صوتی آهنگ صوتی کن کن مالا مسعود بختیاری اهنگ کن کن مالا صوتی دانلود اهنگ کل کل مالا مسعود بختیاری بهمن علاءالدین کن کن مالا کن کن مالا مسعود بختیاری آپارات کن کن مالا الهه خسروی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان