loading...

[Music] Darkhasti

X دانلود آهنگ جدید احمد سلو اخموی جذاب با لینک مستقیم X احمد سلو اخموی جذاب X متن آهنگ احمد سلو اخموی جذاب X دانلود ریمیکس احمد سلو اخموی جذاب X دانلود آهنگ محلی X دانلود

♥حسـ ــین♥ بازدید : 13 پنجشنبه 21 آذر 1398
X دانلود آهنگ جدید احمد سلو اخموی جذاب با لینک مستقیم X احمد سلو اخموی جذاب X متن آهنگ احمد سلو اخموی جذاب X دانلود ریمیکس احمد سلو اخموی جذاب X دانلود آهنگ محلی X دانلود آهنگ بیکلام احمد سلو اخموی جذاب X آلبوم احمد سلو اخموی جذاب X دانلود آهنگ جدید X متن آهنگ X کد آهنگ پیشواز احمد سلو اخموی جذاب X دانلود آهنگ احمد سلو اخموی جذاب X دانلود اهنگ قدیمی احمد سلو اخموی جذاب X اهنگ خام احمد سلو اخموی جذاب X دانلود آهنگ با کیفبت اصلی احمد سلو اخموی جذاب X دانلود آهنگ X دانلود آهنگ جدید احمد سلو اخموی جذاب X تکست آهنگ احمد سلو اخموی جذاب X Download music X دانلود آهنگ زیبای احمد سلو اخموی جذاب X دانلود آهنگ mp3 احمد سلو اخموی جذاب

متن آهنگ احمد سلو اخموی جذاب

 

آهای اخموی جذاب سر عشق تو دعواست تو این قلبی که درگیر شده با منطق و احساس

آهای عاشق لجباز یکم فکر منم باش بیا که شاه تو میشم تو فقط تاج سرم باش

برم ناز و اداتو بیا که دارم هواتو کم کن عشوه هاتو که من مردم برا تو

برم ناز و اداتو بیا که دارم هواتو کم کن عشوه هاتو آخ که من مردم برا تو

♫♫♫

من که بیمارتم عاشق دیدارتم هر چقدر ناز کنی من که خریدارشم

من پر از خواهشم بال بده پروانه شم راه بیا با دلم با دلت همراه بشم

برم ناز و اداتو بیا که دارم هواتو کم کن عشوه هاتو که من مردم برا تو

برم ناز و اداتو بیا که دارم هواتو کم کن عشوه هاتو که من مردم برا تو

برم ناز و اداتو بیا که دارم هواتو کم کن عشوه هاتو که من مردم برا تو

برم ناز و اداتو بیا که دارم هواتو کم کن عشوه هاتو که من مردم برا تو

 https://nicmusic.net/1398/05/akhmooye-jazab/

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید احمد سلو اخموی جذاب با لینک مستقیم احمد سلو اخموی جذاب متن آهنگ احمد سلو اخموی جذاب دانلود ریمیکس احمد سلو اخموی جذاب دانلود آهنگ محلی دانلود آهنگ بیکلام احمد سلو اخموی جذاب آلبوم احمد سلو اخموی جذاب دانلود آهنگ جدید متن آهنگ کد آهنگ پیشواز احمد سلو اخموی جذاب دانلود آهنگ احمد سلو اخموی جذاب دانلود اهنگ قدیمی احمد سلو اخموی جذاب اهنگ خام احمد سلو اخموی جذاب دانلود آهنگ با کیفبت اصلی احمد سلو اخموی جذاب دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید احمد سلو اخموی جذاب تکست آهنگ احمد سلو اخموی جذاب Download music دانلود آهنگ زیبای احمد سلو اخموی جذاب دانلود آهنگ mp3 احمد سلو اخموی جذاب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان