loading...

[Music] Darkhasti

,    متن اهنگ محمد رضا عشریه شب یلدا,    متن اهنگ محمد رضا عشریه به روی چشم میرم,    اهنگ جدید محمدرضا عشریه,    متن اهنگ سرزده اومدم از محم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 33 سه شنبه 10 دی 1398


,    متن اهنگ محمد رضا عشریه شب یلدا
,    متن اهنگ محمد رضا عشریه به روی چشم میرم
,    اهنگ جدید محمدرضا عشریه
,    متن اهنگ سرزده اومدم از محمدرضا عشریه
,    اهنگ انتظار محمدرضا عشریه
,    متن آهنگ محمدرضا عشریه سردردای من
,    متن اهنگ تنهام نزار از محمدرضا عشریه
,    اهنگ محمدرضا عشریه عزیز
,    متن اهنگ اخه تو نباشی برا کی بخونم محمدرضا عشریه
,    متن آهنگ

 

 

ترانه و شعر آهنگ شب یلدا محمد رضا عشریه و عمو کافه چی

امشب گرفتم تو خونه یلدا , میپاشم با اشکام نمک رو انارا میخندم با اشک این گوشه کنارا
شب یلدای من با ناله سر شد منو وادار میکنی به چه کارا

یک دقیقه بیشتر از شبای قبل ندارمت
حق بده یه جا ببینمت بجا نیارمت آخه من تو رو کجای این دلم بذارمت

هر کی اومده سراغتو گرفته که اون کجاست
رفتنش با خودش بود و برگشتش با خداست تویه طولانی ترین شب جهان ازم جداست

اون لحظه مردم که گفت خداحافظ امشب تفعل زدم به حافظ ببین چی در اومد

تکست آهنگ شب یلدا محمد رضا عشریه و عمو کافه چی

دیر است که دلدار پیامی نفرستاد ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد
صد نامه فرستادمو آن شاه سواران پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد

فالم رو یه وقت بد نباشه بپرسی نه پیغامی دارم ازت نه تماسی
همه غصه ام امشب بدونه تو اینه که الان نشستی با کی دوره کرسی

غرق عطر پیرهنت شدم بازم چه حالیه
رنگ مورد علاقم هنوز زغالیه فالی که بازم درومدش عجب فالیه

کی کنارته برات میخونه جای من غزل
آرزومه جای اون بودم میکردمت بغل حرفایی که میزنم شده یه ضرب المثل

امشب گرفتم تو خونه یلدا حافظ میخونم یه گوشه تنها ببین چی در اومد

ای غایب از نظر به خدا میسپارمت جانم بسوختی و به دل دوست دارمت
تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک باور مکن که دست ز دامن بدارمت
ای غایب از نظر به خدا میسپارمت

 

https://www.faratext.com







برچسب ها متن اهنگ محمد رضا عشریه شب یلدا متن اهنگ محمد رضا عشریه به روی چشم میرم اهنگ جدید محمدرضا عشریه متن اهنگ سرزده اومدم از محمدرضا عشریه اهنگ انتظار محمدرضا عشریه متن آهنگ محمدرضا عشریه سردردای من متن اهنگ تنهام نزار از محمدرضا عشریه اهنگ محمدرضا عشریه عزیز متن اهنگ اخه تو نباشی برا کی بخونم محمدرضا عشریه متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان