loading...

[Music] Darkhasti

X دانلود اهنگ چشمای معصوم تو خائنی داشت X دانلود اهنگ چشای معصوم خائنت منحرف داشت ریمیکس X دانلود اهنگ چشای معصومو خمارو منحرف داشت X دانلود اهنگ یه دل منعطف داشت X آهنگ چشمای

♥حسـ ــین♥ بازدید : 31 پنجشنبه 01 اسفند 1398
X دانلود اهنگ چشمای معصوم تو خائنی داشت X دانلود اهنگ چشای معصوم خائنت منحرف داشت ریمیکس X دانلود اهنگ چشای معصومو خمارو منحرف داشت X دانلود اهنگ یه دل منعطف داشت X آهنگ چشمای معصوم و منحرف داشت X دانلود اهنگ میری دلت تنگ میشه بیبی مطمئن باش X دانلود اهنگ قرصامو بهم بدین X دانلود اهنگ از اونا که میگن حالو خوب میکنه X دانلود آهنگ قرصام قرصامو بم بدین X دانلود آهنگ جدید 6732 X دانلود آهنگ چشای معصوم خائنت منحرف داشت X متن اهنگ چشای معصوم خائنت منحرف داشت X چشای معصوم خائنت و منحرفی داشت X دانلود اهنگ چشمای خاص و منحرف داشت X دانلود اهنگ چشمای معصوم و منحرف داشت X چشای معصوم خائنت منحرف داشت دانلود X اهنگ چشای معصوم و خائنی داشت

 

 

قرصامو قرصامو بهم بدین وقت تلفه این ♪♪ دو سالو بهم بدین  ♫♫
بهم بگین یه خواب زندگیم هرچی ♪♪ که خوبه از اونا بهم بدین  ♫♫
قرصامو بدین تا خط پایان ♪♪ تو مسابقه ایم  ♫♫
منو مغزم تو این اوضاع لهی واسه ♪♪ همین چیزاس که خوش سابقه ایم  ♫♫
سفید زرد بیارین آبی و رنگی که ♪♪ این حال دیگه حالیه رد نی  ♫♫
یکی دیگه بالا ثانیه بعدی چهار شم ♪♪ که باطری تعطیله  ♫♫
من یکی میگفتم سست نمیشم حالم ♪♪ بد شد با پست دیشب  ♫♫
جلوم باز باید قرص بچینن یادم بده ♪♪ قصه پیشمه  ♫♫
میشکنمش این استرس ریزه جز ♪♪ خودم کسی مثل که فس نیست  ♫♫
گذشتن روزای سخت دوستای تو که ♪♪ شدن دوستای من  ♫♫
نه پاک نمیشن این خاطره ها عین ♪♪ سوزن و جا زیر پوستای همیم  ♫♫
مثل کف خونه بعد دوامو جفتمون ♪♪ داشتیم خورده شیشه  ♫♫
ولی کوشن الان ففط تو رو میخوان ♪♪ دیگه با این قرصا حالش خوب نمیشه نه  ♫♫
کجا رفتی یهو بعد این سالا جلو بقیه ♪♪ ما آدم بده شیم حالا توام برا همه فرشته بودی  ♫♫
ولی برا من ته میردااماد الان یه آدم مست ♪♪ و بی روح چون سوزوندم پشت دستمو دیروز  ♫♫
که یادم نمونه تو چند روزه نیستی ♪♪ ولی با امروز میشه ۷۳۰ روز  ♫♫
بهم بدین بهم بدین از اونا که ♪♪ میگن آره خب میکنه  ♫♫
نه نمیگفت یه دل ♪♪ منعطف داشت  ♫♫
میگی دلت تنگ میشه بیبی فکر ♪♪ میکردی میکردی با کارات منو خوشحال  ♫♫
منو تو کات موی سفید منو قرصا ♪♪ بازم تنگ نشد دلم هیچ وقت  ♫♫
میگم فرق داشت که من ♪♪ نیستم نیست واسم حتی دیگه  ♫♫
رو الکل میره چشمام تهش ♪♪ چی موند از این رابطه  ♫♫

دانلود اهنگ چشای معصوم خائنت منحرف داشت / قرصامو بهم بدین

چشمای معصوم و خائن و منحرف داشت به کسی نه نمیگفت یه دل منعطف داشت  ♫♫
یه ذره سخت بود واسه غرورم گفتم که باش میری دلت تنگ میشه بی بی مطمئن باش  ♫♫
حالا هم واسه چی اومدی بعد دو سال فکر میکردی میکردی با کارات منو خوشحال  ♫♫
الان برگشتی درست وقتی فراموش شدی منو تو کات موی سفید من و قرصام  ♫♫
واست تنگ نشد دلم هیچ وقت میلاد فرق داشت با این آدمه که من نیستم  ♫♫
در حدی لش سیگارشم یکم بیشتر خواستی سیاهمون کنی رفتی تو بلک لیستم  ♫♫
نیست واسم مهم حتی دیگه رویام رو الکل میره چشمام لشو گیجه قرصام تش  ♫♫
چی موند از این رابطه یه مشت ورس نیست سر رسیده دو سال  ♫♫







برچسب ها دانلود اهنگ چشمای معصوم تو خائنی داشت دانلود اهنگ چشای معصوم خائنت منحرف داشت ریمیکس دانلود اهنگ چشای معصومو خمارو منحرف داشت دانلود اهنگ یه دل منعطف داشت آهنگ چشمای معصوم و منحرف داشت دانلود اهنگ میری دلت تنگ میشه بیبی مطمئن باش دانلود اهنگ قرصامو بهم بدین دانلود اهنگ از اونا که میگن حالو خوب میکنه دانلود آهنگ قرصام قرصامو بم بدین دانلود آهنگ جدید 6732 دانلود آهنگ چشای معصوم خائنت منحرف داشت متن اهنگ چشای معصوم خائنت منحرف داشت چشای معصوم خائنت و منحرفی داشت دانلود اهنگ چشمای خاص و منحرف داشت دانلود اهنگ چشمای معصوم و منحرف داشت چشای معصوم خائنت منحرف داشت دانلود اهنگ چشای معصوم و خائنی داشت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان