loading...

[Music] Darkhasti

,    دانلود آهنگ مادر بیا ببین چقدر پیر شدم,    خدایا تورو به قبر بی نشون زهرا,    اهنگ بهارم نگارم,    اهنگ بهارم فرزاد فرخ,  &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 82 جمعه 09 اسفند 1398


,    دانلود آهنگ مادر بیا ببین چقدر پیر شدم
,    خدایا تورو به قبر بی نشون زهرا
,    اهنگ بهارم نگارم
,    اهنگ بهارم فرزاد فرخ
,    دانلود آهنگ بهارم حامد زمانی با لینک مستقیم
,    دانلود آهنگ بهارم بهارم دیگه طاقت دوریتو ندارم
,    دانلود آهنگ
,   

متن آهنگ بهارم از حامد زمانی
مادرم چجوری آروم بشم ، چجوری آروم بشم
با یاد تو هنوز نفس می کشم ، نفس می کشم
به عکس تو یه عمره زنجیر شدم

Be Axe To Ye Omre Zanjir Shodam
مادر بیا ببین چقدر پیر شدم ، چقدر پیر شدم
نگارم عمریه چشم انتظارم نگارم
از دوریه تو خزونه بهارم
دیگه چقدر سر رو عکست بذارم
برگرد
امیدم سر خاک هر شهیدی رسیدم

Omidam Sare Khake Har Shahidi Residam
بازم آهی از ته دل کشیدم
چی میشه بیاد یه روزی شهیدم
خدایا تو رو به خاک بی نشون زهرا
نشونی از ماهم کی میشه پیدا
ترانه آهنگ بهارم از حامد زمانی

ماه من کجای این خاکه
خدایا دیگه بسه داغ غربت و دوری
منم این چشم به راه بی صبوری

Manam In Cheshm Be Rahe Bi Saboori
شهدم چشای رعنا که
خدایا تو رو به خاک بی نشون زهرا
نشونی از ماهم کی میشه پیدا
ماه من کجای این خاکه

Mahe Man Kojaye In Khake
خدایا دیگه بسه داغ غربت و دوری
منم این چشم به راه بی صبوری
شاهدم چشای رعنا که







برچسب ها دانلود آهنگ مادر بیا ببین چقدر پیر شدم خدایا تورو به قبر بی نشون زهرا اهنگ بهارم نگارم اهنگ بهارم فرزاد فرخ دانلود آهنگ بهارم حامد زمانی با لینک مستقیم دانلود آهنگ بهارم بهارم دیگه طاقت دوریتو ندارم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان