loading...

[Music] Darkhasti

,    ,    دانلود آهنگ باشه تو خوب من اصلا بدم,    اهنگ ارشاد سردرد دارم,    دانلود اهنگ ارشاد تیک عصبی,    دانلود اهنگ نقاشی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 85 یکشنبه 11 اسفند 1398


,   
,    دانلود آهنگ باشه تو خوب من اصلا بدم
,    اهنگ ارشاد سردرد دارم
,    دانلود اهنگ ارشاد تیک عصبی
,    دانلود اهنگ نقاشی از ارشاد
,    دانلود اهنگ ارشاد سردرد دارم
,    ارشاد عذاب
,    دانلود آهنگ تو رفتی و من بیقرار
,    دانلود اهنگ ارشاد جیغ
,    دانلود اهنگ ارشاد پاتوق
,    دانلود آهنگ
,   

ببین تو رفتی شد سردرد همدمم باشه تو خوب من اصلا بدم
ببین صدامو میشنوی لابدم گوشات و گرفتی که صدام نیاد از این به بعد خیلی میشنوی آره خیلی

نصفه شبه تو بیداری با عشقت بالاخره یه شب میخوابم و بیدار نمیشم
تو عکسهاشو کشیدی من سرم تیر کشید مخم نمیکشه واسه همین سیگار میکشم
زخم های تنم خوب میشه یه روز این زخم زبونها رو با چی خوبش کنم
گفتی تا سه بشماری برگشتم پیشت د لعنتی سه ساله دارم میشمارم

گفتی نمیرم که پ چی شد رفتی عکسات تو بغلم تو اونو بغل کردی
هی روزگار من زشت شد وقتی عشقم تو بغل اون یارو قشنگ خندید
میبینم الان خوشحالی اره حسودا از جداییمون خوشحال میشدن
شنیدم عکسامونو پاره پاره کردی تو بد تا کردی من مچاله شدم

ببین تو رفتی شد سردرد همدمم باشه تو خوب من اصلا بدم
بیا ببین که روز خوش ندارم وقتی رفتی موهامو از ته زدم
الان صد تا ادم به جز من بغلتن کارای تو بود که به من صدمه زد
برو که دیگه دستت رو شد تو دیگه اصلا نیا طرف من
چه د بی معرفتا تو با اون بودی من بودم تو خودم
من اون کسیم که واسه تو میرفت به فنا تو سرت گرم شد من سوختم تو تب
عکس های دونفرمونو تو از وسط بریدی تو که نبودی ببینی از زندگی بریدم
تو موهاتو میریختی بیرون و من دردامو ریختم تو خودم

==>> تکست اهنگ کابوس از اینتر موزیک <<==

ببین داره بهت خوش میگذره تو که مثل من تو بیداری کابوس ندیدی
این من بودم واسه تو پرپر شدم من بهت پر و بال دادم تو با اون پریدی
تو همون خیابونی که منو ول کردی با یکی دیگه قدم زدی تو
تو که رفتی دورم خالی شد بگو مگه چند نفری تو
ببین تو رفتی شد سردرد همدمم باشه تو خوب من اصلا بدم
بیا ببین که روز خوش ندارم وقتی رفتی موهامو از ته زدم
الان صد تا ادم به جز من بغلتن کارای تو بود که به من صدمه زد
برو که دیگه دستت رو شد تو دیگه اصلا نیا طرف من

کاغذ های خیس شد دوباره تو سرت چرخید من سرم گیج رفت
سیزده اون بود که با اون دیدمت هی لعنت به این نحسی سیزده
چیزایی که من واسش نوشتم اون با عشق واسه یکی دیگه نوشتش
هی حال این شبام خیلی قشنگه من بیدارم به عشقش اون بیداره با عشقش
تو که خودت دیدی تو چشام اشک حلقه میزد ولی حلقه یکی دیگه تو انگشتت بود
دیگه هیچ جایی اسمتو قسم نمیدم من پشتت بودم تو حرف پشتت بود
میبینی غم زیاد دارم اروم ندارم روزهایی که با من داشتی رو با اون نداری
دیگه علاقه به بارون ندارم چون از رفتی دیگه بارون نبارید

ببین تو رفتی شد سردرد همدمم باشه تو خوب من اصلا بدم
بیا ببین که روز خوش ندارم وقتی رفتی موهامو از ته زدم
الان صد تا ادم به جز من بغلتن کارای تو بود که به من صدمه زد
برو که دیگه دستت رو شد تو دیگه اصلا نیا طرف من

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی و اورجینال







برچسب ها دانلود آهنگ باشه تو خوب من اصلا بدم اهنگ ارشاد سردرد دارم دانلود اهنگ ارشاد تیک عصبی دانلود اهنگ نقاشی از ارشاد دانلود اهنگ ارشاد سردرد دارم ارشاد عذاب دانلود آهنگ تو رفتی و من بیقرار دانلود اهنگ ارشاد جیغ دانلود اهنگ ارشاد پاتوق دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان