loading...

[Music] Darkhasti

,    دانلود اهنگ احمد ذوقی الهی بمیرم برات,    دانلود آهنگ احمد ذوقی کامل,    دانلود ویس احمد ذوقی شهلا,    دانلود احمد ذوقی mp3,  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 196 دوشنبه 26 اسفند 1398


,    دانلود اهنگ احمد ذوقی الهی بمیرم برات
,    دانلود آهنگ احمد ذوقی کامل
,    دانلود ویس احمد ذوقی شهلا
,    دانلود احمد ذوقی mp3
,    اهنگ احمد ذوقی شهلا
,    دانلود ویس احمد ذوقی 2
,    دانلود آهنگ احمد ذوقی من امشب دوسش داشتم
,    دانلود ویس اصلی احمد ذوقی
,    ویس احمد ذوقی جدید
,    دانلود اهنگ
,   

 

خداوکیلی نیا اونطور جاها
کی ماشین بیارم
زود صحبت کن مزاحم است
ناصر کدوم ناصر سید ناسر
خداوکیلی تو منو امتحان کن ماشین بفرستم با زبان من امشب دوسش داشتم

 

متن ریمیکس من امشب دوسش داشتم

من امشب دوستش داشتم

من امشب دوستش داشتم

من امشب دوستش داشتم

************

احمد ذوقی

تو منو امتحان کن

ماشین بفرستم

ماشین خودمه یا

صد تومن میدم بهت

هرطرو دوست داری

هرطرو دوست داری

هرطرو دوست داری

توروخدا جا کن

جا کن جا کن جا کن

جا کن جا کن جا کن

توروخدا جا کن

گور پدر سد ناصر

گور پدر شما

گور پدر شهلا

خداوکیلی نیا

یکی دوتا وسپایه

یکی دوتا گدایه

یکی دوتا احمده

اونم شانس مایه

میخورم با زبان

اسمت چیه

جااااااااان

جا کن جا کن جا کن

دانلود ویس اصلی مزاحم تلفنی احمد ذوقی ( ۷ دقیقه کامل)

 

 

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ احمد ذوقی الهی بمیرم برات دانلود آهنگ احمد ذوقی کامل دانلود ویس احمد ذوقی شهلا دانلود احمد ذوقی mp3 اهنگ احمد ذوقی شهلا دانلود ویس احمد ذوقی 2 دانلود آهنگ احمد ذوقی من امشب دوسش داشتم دانلود ویس اصلی احمد ذوقی ویس احمد ذوقی جدید دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان