loading...

[Music] Darkhasti

,    متن اهنگ باز میگی دلم از مرتضی پاشایی,    متن اهنگ باز میگی دلم هوس یکی دیگه رو داره مرتضی پاشایی,    متن آهنگ مرتضی پاشایی دست رو دلم نذار, &nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1111 چهارشنبه 20 فروردین 1399


,    متن اهنگ باز میگی دلم از مرتضی پاشایی
,    متن اهنگ باز میگی دلم هوس یکی دیگه رو داره مرتضی پاشایی
,    متن آهنگ مرتضی پاشایی دست رو دلم نذار
,    متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام دست رو دلم نذار
,    متن اهنگ باز میگی دلم هوس یکی دیگه داره
,    آهنگ دست رو دلم نذار پاشایی
,    آهنگ باز میگی دلم مرتضی پاشایی
,    اتود دست رو دلم نذار پاشایی
,    دانلوداهنگ باز میگی دلم هوس یکی دیگه رو داره
,    متن اهنگ گیج و گنگ مرتضی پاشایی
,    مرتضی پاشایی تک آهنگ
,    اولین آهنگ مرتضی پاشایی
,    متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی خواهش
,    متن آهنگ

باز میگی دلم حوس یکی دیگه رو داره

من فکر می کنم یکی داره بهونه میاره

از این همه شک دل من مثل قلب تو بیزاره

از دست تو نیست دلم از همه دنیا گرفته

با چشمای تو چشام حرف داره هنوز نرفته

هرکی اومده دلو بازیچه کرده یروز رفته

 

دست رو دلم نزار نمیبینی داغونم

آخه رابطمون شده مثل دو تا دیوونه

دیگه رفتن هر دو تاییمون آسونه

دست رو دلم نزار شکسته زخمی میشی

دیگه من مثل هیزمم تو مثل آتیشی

ولی با غم و غضه ها تو قاطی میشی

 

هرکاری کنم یروزی منو تنها میزاری

از دنیای من چرا اینهمه فاصله داری

من خسته شدم از این حرفای ساده تکراری

عشق من و تو مثل آدم مرده رو آبه

کو اونکه می گفت دیگه تنها نمیشه بخوابه

این حوصله نیست دیگه اسم این عاشقی عذابه







برچسب ها متن اهنگ باز میگی دلم از مرتضی پاشایی متن اهنگ باز میگی دلم هوس یکی دیگه رو داره مرتضی پاشایی متن آهنگ مرتضی پاشایی دست رو دلم نذار متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام دست رو دلم نذار متن اهنگ باز میگی دلم هوس یکی دیگه داره آهنگ دست رو دلم نذار پاشایی آهنگ باز میگی دلم مرتضی پاشایی اتود دست رو دلم نذار پاشایی دانلوداهنگ باز میگی دلم هوس یکی دیگه رو داره متن اهنگ گیج و گنگ مرتضی پاشایی مرتضی پاشایی تک آهنگ اولین آهنگ مرتضی پاشایی متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی خواهش متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان