loading...

[Music] Darkhasti

به یاد من باش شاید دلم با اینکه یادمی یکم آروم بشه شاید واسه دردای دلم این هم حسی دلیل آرامشه شاید اشکام از یادم برن بهم بگی که چند ساله هم حسمی قشنگ ترین دروغ دنیارو بگو بهم بگو که هر روز تو هم به ف

♥حسـ ــین♥ بازدید : 91 شنبه 27 اردیبهشت 1399

به یاد من باش شاید دلم با اینکه یادمی یکم آروم بشه
شاید واسه دردای دلم این هم حسی دلیل آرامشه

شاید اشکام از یادم برن بهم بگی که چند ساله هم حسمی
قشنگ ترین دروغ دنیارو بگو بهم بگو که هر روز تو هم به فکرمی

به یاد من باش منی که چند ساله عمرمو با یادت سر کردم
منی که با مرور خاطراتت همش خودم رو چند سال فراموش کردم

منی که هر بار توی هر فالی دنبال رد پات میگردم
منی که توی پاکتای سیگار هنوز دنبال خنده هات میگردم

اشکامو هیچ چیزی بند نیاورد مجنونتو هیچی آروم نکرد
اگر که برگشتی پیش این صدا دنبال اون آدم سابق نگرد

فقط بدون عزیزم که چند ساله هیچ چیزی خاطراتتو پاک نکرد
نه اشک نه قرص نه سیگار و داد هیچ چیزی جای خالیتو پر نکرد

 

 

به یاد من باش هزار باره فراموش میکنیم این سال ها
الان که میدونم راه برگشتی نیست
دلخوشیم به خاطرات و این خیال هاست

به یاد من باش الان که تا ابد یادت از خاطرم پاک نمیشه
الان که انگار دیگه تا ابد دستات سهم دستای من نمیشه

به یاد من باش منی که چند ساله عمرمو با یادت سر کردم
منی که با مرور خاطراتت همش خودم رو چند سال فراموش کردم

منی که هر بار توی هر فالی دنبال رد پات میگردم
منی که توی پاکتای سیگار هنوز دنبال خنده هات میگردم

اشکامو هیچ چیزی بند نیاورد مجنونتو هیچی آروم نکرد
اگر که برگشتی پیش این صدا دنبال اون آدم سابق نگرد

فقط بدون عزیزم که چند ساله هیچ چیزی خاطراتتو پاک نکرد
نه اشک نه قرص نه سیگار و داد هیچ چیزی جای خالیتو پر نکرد







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان