loading...

[Music] Darkhasti

ماکان بند ناخدا دانلود آهنگ جدید ماکان بند بنام ناخدا Macan Band - Nakhoda متن ترانه ماکان بند به نام ناخدا کشتی من به گل نشست ناخدای خوبی نداشت تن شکستمو ندید منو رو موج تنها گذاشت به شوق م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 46 دوشنبه 19 خرداد 1399

دانلود آهنگ ماکان بند بنام ناخدا

ماکان بند ناخدا

دانلود آهنگ جدید ماکان بند بنام ناخدا

Macan Band - Nakhoda

دانلود موزيک با کيفيت 320

دانلود موزيک با کيفيت 128

متن ترانه ماکان بند به نام ناخدا

کشتی من به گل نشست
ناخدای خوبی نداشت
تن شکستمو ندید
منو رو موج تنها گذاشت
به شوق مقصدی قشنگ تنمو به دریا زدم دستم تو دست ناخدا میگفت که راه رو بلدم
اعتماد کردم بهش عاشقش شدم شدید اما این عشق منو ناخدا هیچوقت ندید
این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه ای خدا کاری بکن ناخدا چه بی رحمه
کشتی بی جون منم که راهو واسه تو ساختم فکر نکن تو بردی نه من به خودم باختم
این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه ای خدا کاری بکن ناخدا چه بی رحمه
کشتی بی جون منم که راهو واسه تو ساختم فکر نکن تو بردی نه من به خودم باختم
رد پاهات هنوز روی قلبمه همین رد پاها نمک روی زخممه
انگاری ساحلم با من همدرده هردومون منتظریم ناخدا برگرده
این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه ای خدا کاری بکن ناخدا چه بی رحمه
کشتی بی جون منم که راهو واسه تو ساختم فکر نکن تو بردی نه من به خودم باختم
این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه ای خدا کاری بکن ناخدا چه بی رحمه
کشتی بی جون منم که راهو واسه تو ساختم فکر نکن تو بردی نه من به خودم باختم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان