دانلود ریمیکس جدید گرشا رضایی دریا نمیرم

Download New Remix Garsha Rezaei Darya Nemiram

ریمیکس جدید گرشا رضایی بنام دریا نمیرم

پای تو گیرم من یه چند وقته که بعد رفتنت دریا نمیرم
میترسم آخر بی هوا بارون بیاد دستت بیاد باید بگیرم

دانلود ریمیکس جدید گرشا رضایی دریا نمیرم

متن ریمیکس دریا نمیرم از گرشا رضایی

پای تو گیرم من یه چند وقته که بعد رفتنت دریا نمیرم
pai to girm mn ye chnd vaghth ke bad rftnt dria nmirm
میترسم آخر بی هوا بارون بیاد دستت بیاد باید بگیرم
mitrsm akhr bi hoa baron biad dstt biad baid bgirm
هر شب تو رویا من تورو میبینمت میگی کنارم خوبه حالت
hr shb to roia mn toro mibinmt migi knarm khobe halet
میخندی و باز من گلای صورتی میذارم عشقم روی شالت
mikhndi o baz mn glai sorti mizarm ashghm roi shalt
بزن بیرون از تنهایی برگرد کنارم همونم که برای دیدن تو بی قرارم
bzn biron az tnhaii brgrd knarm hmonm ke brai didn to bi ghrarm
نرو از روزگارم که من طاقت ندارم منم مثل تو به تنها شدن عادت ندارم
nro az rozgarm ke mn taght ndarm mnm msl to bh tnha shdn aadt ndarm
پس بزن بیرون از تنهایی برگرد کنارم همونم که برای دیدن تو بی قرارم
ps bzn biron az tnhaii brgrd knarm hmonm ke brai didn to bi ghrarm
نرو از روزگارم که من طاقت ندارم منم مثل تو به تنها شدن عادت ندارم
nro az rozgarm ke mn taght ndarm mnm msl to bh tnha shdn aadt ndarm
ما میرسیم بازم به هم دنیا اگه وارونه شه پاییز منم بارون تویی زیبایی پاییز به این بارونشه
ma mirsim bazm bh hm dnia agh oaronh shh paiiz mnm baron toii zibaii paiiz bh ain baronshh
باور نکن تنهاییو دل کندنو یادم نده از قلب من دوری نکن حالا که حال هر دوتاییمون بده
baor nkn tnhaiio dl kndno iadm ndh az ghlb mn dori nkn hala ke hal hr dotaiimon bdh
بزن بیرون از تنهایی برگرد کنارم همونم که برای دیدن تو بی قرارم
bzn biron az tnhaii brgrd knarm hmonm ke brai didn to bi ghrarm
نرو از روزگارم که من طاقت ندارم منم مثل تو به تنها شدن عادت ندارم
nro az rozgarm ke mn taght ndarm mnm msl to bh tnha shdn aadt ndarm
پس بزن بیرون از تنهایی برگرد کنارم همونم که برای دیدن تو بی قرارم
ps bzn biron az tnhaii brgrd knarm hmonm ke brai didn to bi ghrarm
نرو از روزگارم که من طاقت ندارم منم مثل تو به تنها شدن عادت ندارم
nro az rozgarm ke mn taght ndarm mnm msl to bh tnha shdn aadt ndarm

ترانه ریمیکس دریا نمیرم از گرشا رضایی

باور نکن تنهاییو دل کندنو یادم نده از قلب من دوری نکن حالا که حال هر دوتاییمون بده
baor nkn tnhaiio dl kndno iadm ndh az ghlb mn dori nkn hala ke hal hr dotaiimon bdh
بزن بیرون از تنهایی برگرد کنارم همونم که برای دیدن تو بی قرارم
bzn biron az tnhaii brgrd knarm hmonm ke brai didn to bi ghrarm
نرو از روزگارم که من طاقت ندارم منم مثل تو به تنها شدن عادت ندارم
nro az rozgarm ke mn taght ndarm mnm msl to bh tnha shdn aadt ndarm
پس بزن بیرون از تنهایی برگرد کنارم همونم که برای دیدن تو بی قرارم
ps bzn biron az tnhaii brgrd knarm hmonm ke brai didn to bi ghrarm
نرو از روزگارم که من طاقت ندارم منم مثل تو به تنها شدن عادت ندارم
nro az rozgarm ke mn taght ndarm mnm msl to bh tnha shdn aadt ndarm