دانلود آهنگ جدید محسن حسینی طاعون

Download New Music Mohsen Hosseini Taoon

آهنگ جدید محسن حسینی بنام طاعون

غیرممکنه تورو یادم بره آخه هرچی داشتم و دادم بهت

هرکی هر جا از تو حرفی بگه یادم میاد چقدر سنگه دلت

دانلود آهنگ جدید محسن حسینی طاعون

 

متن آهنگ طاعون از محسن حسینی

غیرممکنه تورو یادم بره آخه هرچی داشتم و دادم بهت

ghirmmknh toro iadm brh akhh hrchi dashtm o dadm bht

هرکی هر جا از تو حرفی بگه یادم میاد چقدر سنگه دلت

hrki hr ja az to hrfi bgh iadm miad chghdr sngh dlt

من نخواستم گریه اتو این شد تهش یه آدم که هرروزو تنگه دلش وصلی بهش دستی بکش

mn nkhoastm grye ato ain shd thsh ye adm ke hrrozo tngh dlsh osli bhsh dsti bksh

رو تموم زخمایی که زدی بهش داغون دل شکسته خسته زیر بارون دارم آب میشم آروم آروم

ro tmom zkhmaii ke zdi bhsh daghon dl shksth khsth zir baron darm ab mishm arom arom

دارم آب میشم آروم آروم طاعون افتاده به جون هردوتامون دارم آب میشم آروم آروم

darm ab mishm arom arom taaon aftadh bh jon hrdotamon darm ab mishm arom arom

دارم آب میشم آروم آروم بیا بازم خنده رو یادم بده شاید بشه امشبو خوابم بره

darm ab mishm arom arom bia bazm khndh ro iadm bdh shaid bshh amshbo khoabm brh

این جنون باتو آروم گرفت اما تو راحت میری چه حیف من نخواستم گریه اتو این شد تهش

ain jnon bato arom grft ama to raht miri chh hif mn nkhoastm grye ato ain shd thsh

یه آدم که هرروزو تنگه دلش وصلی بهش دستی بکش رو تموم زخمایی که زدی بهش

ye adm ke hrrozo tngh dlsh osli bhsh dsti bksh ro tmom zkhmaii ke zdi bhsh

داغون دل شکسته خسته زیر بارون دارم آب میشم آروم آروم دارم آب میشم آروم آروم

daghon dl shksth khsth zir baron darm ab mishm arom arom darm ab mishm arom arom

طاعون افتاده به جون هردوتامون دارم آب میشم آروم آروم دارم آب میشم آروم آروم

taaon aftadh bh jon hrdotamon darm ab mishm arom arom darm ab mishm arom arom

ترانه آهنگ طاعون از محسن حسینی

رو تموم زخمایی که زدی بهش داغون دل شکسته خسته زیر بارون دارم آب میشم آروم آروم

ro tmom zkhmaii ke zdi bhsh daghon dl shksth khsth zir baron darm ab mishm arom arom

دارم آب میشم آروم آروم طاعون افتاده به جون هردوتامون دارم آب میشم آروم آروم

darm ab mishm arom arom taaon aftadh bh jon hrdotamon darm ab mishm arom arom

دارم آب میشم آروم آروم بیا بازم خنده رو یادم بده شاید بشه امشبو خوابم بره

darm ab mishm arom arom bia bazm khndh ro iadm bdh shaid bshh amshbo khoabm brh

این جنون باتو آروم گرفت اما تو راحت میری چه حیف من نخواستم گریه اتو این شد تهش

ain jnon bato arom grft ama to raht miri chh hif mn nkhoastm grye ato ain shd thsh

یه آدم که هرروزو تنگه دلش وصلی بهش دستی بکش رو تموم زخمایی که زدی بهش

ye adm ke hrrozo tngh dlsh osli bhsh dsti bksh ro tmom zkhmaii ke zdi bhsh

داغون دل شکسته خسته زیر بارون دارم آب میشم آروم آروم دارم آب میشم آروم آروم

daghon dl shksth khsth zir baron darm ab mishm arom arom darm ab mishm arom arom

طاعون افتاده به جون هردوتامون دارم آب میشم آروم آروم دارم آب میشم آروم آروم

taaon aftadh bh jon hrdotamon darm ab mishm arom arom darm ab mishm arom arom