دانلود آهنگ محسن یاحقی حتما توام یادته

Download Music Mohsen Yahaghi Hatman Toam Yadete

آهنگ محسن یاحقی بنام حتما توام یادته

با رفتنت نمونده خاطرات خوب دیروز حتما تو هم یادته

با عشق من یه یادگار کهنه است هرجا باشی همیشه همراهته

دانلود آهنگ محسن یاحقی حتما توام یادته

 

متن آهنگ حتما توام یادته از محسن یاحقی

با رفتنت نمونده خاطرات خوب دیروز حتما تو هم یادته

با عشق من یه یادگار کهنه است هرجا باشی همیشه همراهته

تا وقتی دور از منی شب گریه‌های ممتد دنبال تو هم‌خونه هم‌سایته

خوب یادمه تکرار دلتنگیات تو گفتی قشنگترین عادته

اگه گذشته اما حتما تو هم یادته

من نمیگم پیش من باش نمیگم عاشق من باش

نمیگم به یاد من باش حتی چشم به راه من باش

به خدا قسم قبول کن جون این عاشق خسته‌ات

نمیخوام هیچی من از تو جز همین که تو فقط نذار دلواپس

آخه این دست خودم نیست دیوونه‌ام دوست دارم

akhe in daste khodam nist divooneam dooset daram

تو زدی خنجر عشقو به تن خستگیام

to zadi khanjare eshgho be tane khastegiyam

حتی با این تن زخمی میخونم دوست دارم

hata ba in tane zakhmi mikhoonam dooset daram

من نمیگم پیش من باش نمیگم عاشق من باش

نمیگم به یاد من باش حتی چشم به راه من باش

به خدا قسم قبول کن جون این عاشق خسته‌ات

نمیخوام هیچی من از تو جز همین که تو فقط نذارعشقت بمونم نمیتونم

آخه این دست خودم نیست دیوونه‌ام دوست دارم

akhe in daste khodam nist divooneam dooset daram

تو زدی خنجر عشقو به تن خستگیام

to zadi khanjare eshgho be tane khastegiyam

حتی با این تن زخمی میخونم دوست دارم

hata ba in tane zakhmi mikhoonam dooset daram

نذار دلواپس عشقت بمونم نمیتونم

آخه این دست خودم نیست دیوونه‌ام دوست دارم

akhe in daste khodam nist divooneam dooset daram

تو زدی خنجر عشقو به تن خستگیام

to zadi khanjare eshgho be tane khastegiyam

حتی با این تن زخمی میخونم دوست دارم

hata ba in tane zakhmi mikhoonam dooset daram

ترانه آهنگ حتما توام یادته از محسن یاحقی

حتی با این تن زخمی میخونم دوست دارم

نذار دلواپس عشقت بمونم نمیتونم

آخه این دست خودم نیست دیوونه‌ام دوست دارم

akhe in daste khodam nist divooneam dooset daram

تو زدی خنجر عشقو به تن خستگیام

to zadi khanjare eshgho be tane khastegiyam

حتی با این تن زخمی میخونم دوست دارم

hata ba in tane zakhmi mikhoonam dooset daram