دانلود آهنگ محسن چاوشی اسیری
Download Music Mohsen Chavoshi Asiri

آهنگ محسن چاوشی بنام اسیری

توی دست تو اسیری خوبه

جونم و ازم بگیری خوبه

موزیک : محسن چاوشی + تنظیم : شهاب اکبری

دانلود آهنگ محسن چاوشی اسیری

 

متن آهنگ اسیری از محسن چاوشی

اگه از دست همه خسته شدم
به تو که بد جوری وابسته شدم

به تو که نمی تونم راست نگم
به چشات هر چی خواست نگم

توی دست تو اسیری خوبه
جونم و ازم بگیری خوبه

با این که کوه دردم با اینکه غم زیاده
Ba Inke Koohe Dardam Ba Inke Gham Ziyade

همین که با تو باشم از سرمم زیاده
Hamin Ke Ba To Basham Az Saramam Ziyade

وقتی لبات بخندن چشات که شاد باشن
انگاری که تو دنیا نقل و نبات می پاشن

با این که کوه دردم با اینکه غم زیاده
Ba Inke Koohe Dardam Ba Inke Gham Ziyade

همین که با تو باشم از سرمم زیاده
Hamin Ke Ba To Basham Az Saramam Ziyade

ترانه آهنگ اسیری از محسن چاوشی

به دلم می گم که مغرور نشه
با تو باشه از دلت دور نشه

نون مجنون که آجر کردم
من که دنیا رو ازت پر کردم

کم نکن سایه ات و از روی سرم
با تو که باشم از عالم به درم

با این که کوه دردم با اینکه غم زیاده
Ba Inke Koohe Dardam Ba Inke Gham Ziyade

همین که با تو باشم از سرمم زیاده
Hamin Ke Ba To Basham Az Saramam Ziyade

وقتی لبات بخندن چشات که شاد باشن
انگاری که تو دنیا نقل و نبات می پاشن

با تو همیشه خوبم یه روز بی غروبم
با اینکه دردمندم دل می خواد بخندم

با این که کوه دردم با اینکه غم زیاده
Ba Inke Koohe Dardam Ba Inke Gham Ziyade

همین که با تو باشم از سرمم زیاده
Hamin Ke Ba To Basham Az Saramam Ziyade