دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی جامون عوض

Download New Music Meysam Ebrahimi Jamoon Avaz

آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام جامون عوض

بگو بعد تو من به کی بگم به کی بگم از این دلی که رفت

جای نبودنت موند توی سینم یه تیکه قلب

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی جامون عوض

 

متن آهنگ جامون عوض از میثم ابراهیمی

بگو بعد تو من به کی بگم به کی بگم از این دلی که رفت

bgo bad to mn bh ki bgm bh ki bgm az ain dli ke rft

جای نبودنت موند توی سینم یه تیکه قلب

jai nbodnt mond toi sinm ye tike ghlb

حالمو ببین بیا سراغمو بگیر

halmo bbin bia sraghmo bgir

واسه یه بار جامون عوض تو جلو راهمو بگیر

oash ye bar jamon aoz to jlo rahmo bgir

حالمو ببین بیا سراغمو بگیر

halmo bbin bia sraghmo bgir

واسه یه بار جامون عوض تو جلو راهمو بگیر

oash ye bar jamon aoz to jlo rahmo bgir

تو که نبودی ببینی توی این شبا چقدر تنگه دلم

to ke nbodi bbini toi ain shba chghdr tngh dlm

جمع نشه تو چشت اشکی یه وقت

jma nshh to chsht ashki ye vaght

وقتی که نیستی من از کی بگم

vaghti ke nisti mn az ki bgm

کم نشد عشق تو حتی یه بار تو دلم

km nshd ashgh to hti ye bar to dlm

حالمو ببین بیا سراغمو بگیر

halmo bbin bia sraghmo bgir

واسه یه بار جامون عوض تو جلو راهمو بگیر

oash ye bar jamon aoz to jlo rahmo bgir

حالمو ببین بیا سراغمو بگیر

halmo bbin bia sraghmo bgir

واسه یه بار جامون عوض تو جلو راهمو بگیر

oash ye bar jamon aoz to jlo rahmo bgir

تو که نبودی ببینی توی این شبا چقدر تنگه دلم

to ke nbodi bbini toi ain shba chghdr tngh dlm

ترانه آهنگ جامون عوض از میثم ابراهیمی

کم نشد عشق تو حتی یه بار تو دلم

km nshd ashgh to hti ye bar to dlm

حالمو ببین بیا سراغمو بگیر

halmo bbin bia sraghmo bgir

واسه یه بار جامون عوض تو جلو راهمو بگیر

oash ye bar jamon aoz to jlo rahmo bgir

حالمو ببین بیا سراغمو بگیر

halmo bbin bia sraghmo bgir

واسه یه بار جامون عوض تو جلو راهمو بگیر

oash ye bar jamon aoz to jlo rahmo bgir

تو که نبودی ببینی توی این شبا چقدر تنگه دلم

to ke nbodi bbini toi ain shba chghdr tngh dlm