loading...

[Music] Darkhasti

دانلود آهنگ خط بکش رو اسم رفتن با صدای کامبیز شورکی متن آهنگ خط بکش رو اسم رفتن واسه رفتن دیگه دیره فاصله با همه دوریش دیگه تو کتم نمیره بخدا خیلی غریبی تو واسه شبای جاده اونجا منتظر ن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 93 یکشنبه 13 مهر 1399

دانلود آهنگ خط بکش رو اسم رفتن با صدای کامبیز شورکی

متن آهنگ

خط بکش رو اسم رفتن واسه رفتن دیگه دیره

فاصله با همه دوریش دیگه تو کتم نمیره

بخدا خیلی غریبی

تو واسه شبای جاده

اونجا منتظر نشستن

همه گرگن نر و ماده

تو سیاهی زمستون

دنبال خودت می گردی

اما اون که باورت داشت

حتی باورش نکردی

تو نگفتی یکی اینجا

تو تنش خستگی مونده

واسه ی باقی راهش

دیگه جون براش نمونده

 

آهنگ خط بکش رو اسم رفتن کامبیز شورکی

بذار رنگ پاییز 

شبا با تو روشن شه

نذار اون لحظه که رفتی

واسم وقت شکستن شه

منو دست خودم نسپار

بدون تو اینجا می پوسم

بدون تو تو این دریا

داره گم میشه فانوسم

با من باش پیچ جاده

بی تو یک نفس حتی

از سرم زیاده

بی تو تنهایی حریفم عمری

چه جور دلت اومد از من ببری

آهنگ خط بکش رو اسم رفتن کامبیز شورکی

تو سیاهی زمستون

تو فراموشی جاده

گفتی که جدایی ما

اتفاقی بوده ساده

منو گم کردی تو اشکام

رفتی تو میون گرگا

از تو من موندمو من ها

از درختا یاد برگا

تو سیاهی زمستون

دنبال خودت می گردی

اما اون که باورت داشت

حتی باورش نکردی

تو نگفتی یکی اینجا

تو تنش خستگی مونده

واسه ی باقی راهش

دیگه جون براش نمونده

دیگه جون براش نمونده…







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان