دانلود آهنگ جدید محمدرضا شجریان بارون

Download New Music Mohammadreza Shajarian Baroon

آهنگ جدید محمدرضا شجریان بنام بارون

ببار ای بارون ببار با دلم گریه کن خون ببار

در شبای تیره چون زلف یار بهر لیلی چو مجنون ببار ای بارون

دانلود آهنگ جدید محمدرضا شجریان بارون

 

متن آهنگ بارون از محمدرضا شجریان

ببار ای بارون ببار با دلم گریه کن خون ببار

bbar ai baron bbar ba dlm grye kn khon bbar

در شبای تیره چون زلف یار بهر لیلی چو مجنون ببار ای بارون

dr shbai tirh chon zlf iar bhr lili cho mjnon bbar ai baron

دلا خون شو خون ببار بر کوه و دشت و هامون ببار

dla khon sho khon bbar br koh o dsht o hamon bbar

دلا خون شو خون ببار بر کوه و دشت و هامون ببار

dla khon sho khon bbar br koh o dsht o hamon bbar

به سرخی لبهای سرخ یار به یاد عاشقای این دیار

bh srkhi lbhai srkh iar bh iad aashghai ain diar

به کام عاشقای بی مزار ای بارون

bh kam aashghai bi mzar ai baron

ببار ای بارون ببار با دلم گریه کن خون ببار

bbar ai baron bbar ba dlm grye kn khon bbar

در شبای تیره چون زلف یار بهر لیلی چو مجنون ببار ای بارون

dr shbai tirh chon zlf iar bhr lili cho mjnon bbar ai baron

ببار ای ابر بهار با دلم به هوای زلف یار

bbar ai abr bhar ba dlm bh hoai zlf iar

داد و بیداد از این روزگار ماهو دادن به شبهای تار ای بارون

dad o bidad az ain rozgar maho dadn bh shbhai tar ai baron

ببار ای بارون ببار با دلم گریه کن خون ببار

bbar ai baron bbar ba dlm grye kn khon bbar

در شبای تیره چون زلف یار بهر لیلی چو مجنون ببار ای بارون

dr shbai tirh chon zlf iar bhr lili cho mjnon bbar ai baron

دلا خون شو خون ببار بر کوه و دشت و هامون ببار

dla khon sho khon bbar br koh o dsht o hamon bbar

دلا خون شو خون ببار بر کوه و دشت و هامون ببار

dla khon sho khon bbar br koh o dsht o hamon bbar

به سرخی لبهای سرخ یار به یاد عاشقای این دیار

bh srkhi lbhai srkh iar bh iad aashghai ain diar

به کام عاشقای بی مزار ای بارون

bh kam aashghai bi mzar ai baron

ببار ای بارون ببار با دلم گریه کن خون ببار

bbar ai baron bbar ba dlm grye kn khon bbar

در شبای تیره چون زلف یار بهر لیلی چو مجنون ببار ای بارون

dr shbai tirh chon zlf iar bhr lili cho mjnon bbar ai baron

با دلم گریه کن خون ببار در شبای تیره چون زلف یار

ba dlm grye kn khon bbar dr shbai tirh chon zlf iar

بهر لیلی چو مجنون ببار ای بارون

bhr lili cho mjnon bbar ai baron

ترانه آهنگ بارون از محمدرضا شجریان

به سرخی لبهای سرخ یار به یاد عاشقای این دیار

bh srkhi lbhai srkh iar bh iad aashghai ain diar

به کام عاشقای بی مزار ای بارون

bh kam aashghai bi mzar ai baron

ببار ای بارون ببار با دلم گریه کن خون ببار

bbar ai baron bbar ba dlm grye kn khon bbar

در شبای تیره چون زلف یار بهر لیلی چو مجنون ببار ای بارون

dr shbai tirh chon zlf iar bhr lili cho mjnon bbar ai baron

با دلم گریه کن خون ببار در شبای تیره چون زلف یار

ba dlm grye kn khon bbar dr shbai tirh chon zlf iar

بهر لیلی چو مجنون ببار ای بارون

bhr lili cho mjnon bbar ai baron