دانلود آهنگ محسن چاوشی بادبادک های رنگی
Download Music Mohsen Chavoshi Badbadakaye Rangi

آهنگ محسن چاوشی بنام بادبادک های رنگی

بچه بودم بادبادکای رنگی دلخوشی هر روز و هر شبم بود

ترانه : امیر ارجینی + موزیک . تنظیم : محسن چاوشی

میکس و مسترینگ : کوشان حداد

دانلود آهنگ محسن چاوشی بادبادک های رنگی

 

متن آهنگ بادبادک های رنگی از محسن چاوشی

بچه بودم بادبادکای رنگی
دلخوشی هر روز و هر شبم بود

خبر نداشتم از دل آدما
چه بی بهونه خنده رو لبم بود

کاری به جز اَلک دولَک نداشتم
بچه بودم به هیچی شک نداشتم

بچه بودم غصه وبالم نبود
هیشکی حریف شور و حالم نبود

بچه که بودم آسمون آبی بود
Bache Ke Boodam Asemoon Abi Bood

حتی شبای ابری مهتابی بود
Hata Shabaye Abri Mahtabi Bood

حتی شبای ابری مهتابی بود
Hata Shabaye Abri Mahtabi Bood

ترانه آهنگ بادبادک های رنگی از محسن چاوشی

بچگی و بچگی و تموم شد
خاطره های خوش رو دست من مُرد

تا اومدم چیزی ازش بفهمم
جوانی اومد اونو با خودش بُرد
بُرد بُرد بُرد بُرد

بچه بودم غصه وبالم نبود
هیشکی حریف شور و حالم نبود

بچه که بودم آسمون آبی بود
Bache Ke Boodam Asemoon Abi Bood

حتی شبای ابری مهتابی بود
Hata Shabaye Abri Mahtabi Bood

حتی شبای ابری مهتابی بود
Hata Shabaye Abri Mahtabi Bood