دانلود آهنگ جدید رضا حسین پور جان جان

Download New Music Reza Hoseinpour Jan Jan

آهنگ جدید رضا حسین پور بنام جان جان

میگیره دلم بی صدات تاپ تاپ میزنه برات

مردونگی اینه که قلبم بمونه باهات

دانلود آهنگ جدید رضا حسین پور جان جان

 

متن آهنگ جان جان از رضا حسین پور

میگیره دلم بی صدات تاپ تاپ میزنه برات

migirh dlm bi sdat tap tap miznh brat

مردونگی اینه که قلبم بمونه باهات

mrdongi ainh ke ghlbm bmonh bahat

عشق جان دلمی رویای شبمی

ashgh jan dlmi roiai shbmi

عاشق روزیم که صدام بزنی عشقمی

aashgh rozim ke sdam bzni ashghmi

میکنه دلم دلبری برات جان جان جان جان

miknh dlm dlbri brat jan jan jan jan

من دیگه شدم عاشق نگات های های های های

mn digh shdm aashgh ngat hai hai hai hai

میکنه دلم دلبری برات جان جان جان جان

miknh dlm dlbri brat jan jan jan jan

من دیگه شدم عاشق صدات های های های های

mn digh shdm aashgh sdat hai hai hai hai

من دلم گیره به چشمات خودت میدونی

mn dlm girh bh chshmat khodt midoni

واسه درمون دلم دردی و درمونی

oash drmon dlm drdi o drmoni

تاج سر بودی باز روی سرم میمونی

taj sr bodi baz roi srm mimoni

از همون روزی که دیدمت شدم زندونی

az hmon rozi ke didmt shdm zndoni

ترانه آهنگ جان جان از رضا حسین پور

میکنه دلم دلبری برات جان جان جان جان

miknh dlm dlbri brat jan jan jan jan

من دیگه شدم عاشق صدات های های های های

mn digh shdm aashgh sdat hai hai hai hai

من دلم گیره به چشمات خودت میدونی

mn dlm girh bh chshmat khodt midoni

واسه درمون دلم دردی و درمونی

oash drmon dlm drdi o drmoni

تاج سر بودی باز روی سرم میمونی

taj sr bodi baz roi srm mimoni

از همون روزی که دیدمت شدم زندونی

az hmon rozi ke didmt shdm zndoni