دانلود آهنگ غلامحسین بنان بهشت عاشقان

Download Music Gholam Hosein Banan Beheshte Asheghan

آهنگ غلامحسین بنان بنام بهشت عاشقان

بیا بیا ای گل من

سرخوشم به بویت

دانلود آهنگ غلامحسین بنان بهشت عاشقان

 

متن آهنگ بهشت عاشقان از غلامحسین بنان

بیا بیا ای گل من

سرخوشم به بویت

بیا که شد طرف چمن

چون رخ نکویت

همه صفایی بهشت مایی

داری بر آن لب خود نمایی

مستم از نگاه وی

کی علاجم کند ساغر می

می به دست و گل به بر

کی خورم ساغری زین رخ وی

چه شد که آن رشک پری

بر ما ندارد نظری

من در هوای رخ او

او در کنار دگری

هر گلی روی خود کرده عیان

har goli rooye khod karde ayan

روی خود کرده عیان

rooye khod karde ayan

از ره وفا شد گل من در گلشن

az rah vafa shod gole man dar golshan

ترانه آهنگ بهشت عاشقان از غلامحسین بنان

بر ما ندارد نظری

من در هوای رخ او

او در کنار دگری

هر گلی روی خود کرده عیان

har goli rooye khod karde ayan

روی خود کرده عیان

rooye khod karde ayan

از ره وفا شد گل من در گلشن

az rah vafa shod gole man dar golshan