دانلود آهنگ احمد آزاد حالا حال دلمو ببین

Download Music Ahmad Azad Hala Hale Delamo Bebin

آهنگ احمد آزاد بنام حالا حال دلمو ببین

امشب من و ساقی به دل عشقی دگر داریم

از این همه رنگ و ریا خسته و بیزاریم

دانلود آهنگ احمد آزاد حالا حال دلمو ببین

متن آهنگ حالا حال دلمو ببین از احمد آزاد

امشب من و ساقی به دل عشقی دگر داریم

از این همه رنگ و ریا خسته و بیزاریم

شوری به سر داریم، مست از رخ یاریم

شوری به سر داریم، مست از رخ یاریم

حالا حال دلم و بیا ببین، کار دلم و بیا ببین

دیگه کارش زاره، اسیر و بیماره

dige karesh zare asiro bemare

دیگه کارش زاره، اسیر و بیماره

dige karesh zare asiro bimare

عشقی که من به خاطرش زنده بودم

دیدی که آخرش چه بازنده بودم

زندگی با دلم چه بازیا داری ؟

هر روز بلایی سر این دل میاری

شوری به سر داریم، مست از رخ یاریم

شوری به سر داریم، مست از رخ یاریم

حالا حال دلم و بیا ببین، کار دلم و بیا ببین

دیگه کارش زاره، اسیر و بیماره

dige karesh zare asiro bemare

دیگه کارش زاره، اسیر و بیماره

dige karesh zare asiro bimare

امشب من و ساقی به دل عشقی دگر داریم

از این همه رنگ و ریا خسته و بیزاریم

شوری به سر داریم، مست از رخ یاریم

شوری به سر داریم، مست از رخ یاریم

حالا حال دلم و بیا ببین، کار دلم و بیا ببین

دیگه کارش زاره، اسیر و بیماره

dige karesh zare asiro bemare

دیگه کارش زاره، اسیر و بیماره

dige karesh zare asiro bimare

ترانه آهنگ حالا حال دلمو ببین از احمد آزاد

شوری به سر داریم، مست از رخ یاریم

شوری به سر داریم، مست از رخ یاریم

حالا حال دلم و بیا ببین، کار دلم و بیا ببین

دیگه کارش زاره، اسیر و بیماره

dige karesh zare asiro bemare

دیگه کارش زاره، اسیر و بیماره

dige karesh zare asiro bimare