دانلود آهنگ جدید محمدرضا راد زندگی من

Download New Music Mohammadreza Raad Zendegie Man

آهنگ جدید محمدرضا راد بنام زندگی من

حرف میزنه چشمات با دلم میگه یه حسی بهت دارم

دردی نداره که بگی دوست دارم

دانلود آهنگ جدید محمدرضا راد زندگی من

 

متن آهنگ زندگی من از محمدرضا راد

حرف میزنه چشمات با دلم میگه یه حسی بهت دارم

hrf miznh chshmat ba dlm migh ye hsi bht darm

دردی نداره که بگی دوست دارم

drdi ndarh ke bgi dost darm

عاشقترم هر بار تا میزنی دست رد به این دل خسته ام

aashghtrm hr bar ta mizni dst rd bh ain dl khsth am

شکی ندارم که محاله از تو دست بردارم

shki ndarm ke mhalh az to dst brdarm

حال و روزمو ببین که این شده زندگی من

hal o rozmo bbin ke ain shdh zndgi mn

همین که تو شدی همه زندگی من

hmin ke to shdi hmh zndgi mn

اصلا نیستی غمی منو نخواه منو نبین

asla nisti ghmi mno nkhoah mno nbin

تا اینکه میپرسم ازت که منو میخوای تو اصلا

ta ainke miprsm azt ke mno mikhoai to asla

تو منو میبینی فقط نگاتو میدوزدی ازم

to mno mibini fght ngato midozdi azm

آرزوهامو بری با خودت هم میبری

arzohamo bri ba khodt hm mibri

آخه همه زندگیمی اگه بدو

akhh hmh zndgimi agh bdo

ترانه آهنگ زندگی من از محمدرضا راد

همین که تو شدی همه زندگی من

hmin ke to shdi hmh zndgi mn

اصلا نیستی غمی منو نخواه منو نبین

asla nisti ghmi mno nkhoah mno nbin

تا اینکه میپرسم ازت که منو میخوای تو اصلا

ta ainke miprsm azt ke mno mikhoai to asla

تو منو میبینی فقط نگاتو میدوزدی ازم

to mno mibini fght ngato midozdi azm

آرزوهامو بری با خودت هم میبری

arzohamo bri ba khodt hm mibri

آخه همه زندگیمی اگه بدو

akhh hmh zndgimi agh bdo