loading...

[Music] Darkhasti

متن آهنگ خوابیدی رو بال موجا,کد موزیک خوابیدی رو بال موجا,تکست آهنگ خوابیدی رو بال موجا,دانلود آهنگ خوابیدی رو بال موجا کیفیت عالی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل خ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 605 یکشنبه 12 شهریور 1396

متن آهنگ خوابیدی رو بال موجا + دانلود

خوابیدی رو بال موجا کاش میشد بودم کنارت

تو به دریا دل سپردی من تو ساحل چشم به راهت

دنبالت دارم میگردم اما نیست از تو نشونی

روزگار ما رو جدا کرد یه غروب توی جوونی

دل من هواتو کرده کاش می شد تو رو ببینم

کاش بشه تو خواب دوباره دست سردتو بگیرم



دل من هواتو کرده کاش می شد تو رو ببینم

کاش بشه تو خواب دوباره دست سردتو بگیرم

آهنگ خوابیدی رو بال موجا از گروه 0111

میخوام بگم از اون روزا که دستا توی دست

چه خوش بودیم با رفیقا آرزوهامون شکست

 

سختی و مشکلات جلودارمون نبود

لحظه ها تند میگذشتن زیر گنبد کبود

تا این روزای خوشو آب اومدو برد

سخن با تو هستم تا آخر رفیقم مرد

دریا اونا رو تو چنگش اسیر کرد و

اجل جام مرگشو داد اونا رو سیر کرد و

بچه ها توی جوونی رفتن از بینمون

رفیقا رو تنها تکمیل نکردن دینشون

نشون به اون نشون که یادشون توی ذهنمونه

خدا اینو بهتر از همه ی ماها میدونه

رفیق خوب چیزی نیست که بره از یاد

آخه رفاقت نعمتی که خدا بهم داد خدا بهم داد

آهنگ خوابیدی رو بال موجا از گروه 0111

دنبالت دارم میگردم اما نیست از تو نشونی

روزگار ما رو جدا کرد یه غروب توی جوونی

خوابیدی رو بال موجا کاش می شد بودم کنارت

تو به دریا دل سپردی من تو ساحل چشم به راهت

دنبالت دارم میگردم اما نیست از تو نشونی

روزگار ما رو جدا کرد یه غروب توی جوونی

آهنگ خوابیدی رو بال موجا از گروه 0111

بعده مرگشون زندگی شده مثل مرداب

رویاهای خوشو فقط میدیدیم توی خواب

بودنش شده واسمون عین سراب

چیزی نمونده ازشون به جز عکس توی قاب

با رفتنشون فقط اسمشونو جا گذاشتن

دلم می سوزه وقت خداحافظی نداشتن

شادی و تفریح دیگه رختشونو بستن

به جاش غصه و غم توی دلامون نشستن

پنج شنبه ها همه میریم سر خاکشون

چشا گریون دلا پریشون

یاده دست نوشته یاده خطشون

یاد رد پا جا پای کفششون

آهنگ خوابیدی رو بال موجا از گروه 0111

دل من هواتو کرده کاش می شد تو رو ببینم

کاش بشه تو خواب دوباره دست سردتو بگیرم

دل من هواتو کرده کاش می شد تو رو ببینم

کاش بشه تو خواب دوباره دست سردتو بگیرم

آهنگ خوابیدی رو بال موجا از گروه 0111

در و دیوار پر شده از عکستون

تو گوشم می پیچه صدای خندتون

وقتی میخوابم آرزومه ببینمتون

بی معرفتا خجالت می کشین ببوسمتون

سر جاتون یه شاخه گلی هنوز هست

بوش به مشامم که میرسه میشم مست

داد میزنم بلند صدامو بشنوید

دلم تنگ شده چرا جوابو نمیدید

بغض بهم امون خوندن نمیده

یه روز میام پیشتون اون روز نزدیکه

پس خداحافظ تا لحظه دیدار

خدا کنه خواب باشم پس کی میشم بیدار

تو که رفتی به سلامت وعده ی ما به قیامت

حسرت یه لحظه دیدن واسه من شده یه عادت







برچسب ها متن آهنگ خوابیدی رو بال موجا کد موزیک خوابیدی رو بال موجا تکست آهنگ خوابیدی رو بال موجا دانلود آهنگ خوابیدی رو بال موجا کیفیت عالی کد آهنگ پیشواز ایرانسل خوابیدی رو بال موجا خوابیدی رو بال موجا کد آهنگ پیشواز خوابیدی رو بال موجا متن ترانه خوابیدی رو بال موجا آهنگ جدید شهریور ماه 96 دانلود ترانه خوابیدی رو بال موجا تکست موزیک خوابیدی رو بال موجا کد آهنگ پیشواز همراه اول خوابیدی رو بال موجا دانلود آهنگ جدید خوابیدی رو بال موجا دانلود آهنگ خوابیدی رو بال موجا دانلود آهنگ خوابیدی رو بال موجا رمیکس Remix دانلود آهنگ خوابیدی رو بال موجا کیفیت 320 دانلود آهنگ با لینک مستقیم خوابیدی رو بال موجا دانلود آهنگ جدید کد آوای انتظار همراه اول خوابیدی رو بال موجا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان