loading...

[Music] Darkhasti

دانلود آهنگ جدید جعفر کوله راحت Download New Music Jafar Kooleh Rahat آهنگ جدید جعفر بنام کوله راحت هی هی هی هی ددم وای هی هی اول مهره شده بازم خرابه حالم مگه من چقد آیکیو دارم متن آهنگ کو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 0 چهارشنبه 25 فروردین 1400

دانلود آهنگ جدید جعفر کوله راحت

Download New Music Jafar Kooleh Rahat

آهنگ جدید جعفر بنام کوله راحت

هی هی هی هی ددم وای هی هی اول مهره شده

بازم خرابه حالم مگه من چقد آیکیو دارم

دانلود آهنگ جدید جعفر کوله راحت

متن آهنگ کوله راحت از جعفر 

هی هی هی هی ددم وای هی هی اول مهره شده بازم خرابه حالم مگه من چقد آیکیو دارم

hi hi hi hi ddm oai hi hi aol mhrh shdh bazm khrabh halm mgh mn chghd ayeki darm

ترک جعفر توو گوشیم کجایی تو و اون آهنگ موشکول گشادید

trk jafr too goshim kjaii to o aon ahng moshkol gshadid

دوس دارم پول بگیرم از دد برم ی گوشه بخورم بستنی

dos darm pol bgirm az dd brm i goshh bkhorm bstni

بابایم گوشیمو از من گرفت و گفتش به درس و مشق برس

babaim goshimo az mn grft o gftsh bh drs o mshgh brs

عشق یعنی ایکس باکس توو دستت عشق یعنی مدرسه بسته

ashgh iani aiks baks too dstt ashgh iani mdrsh bsth

عشق یعنی رژ بزنم راحت اینستا واسه خودم شاخ مجازی باشم

ashgh iani rjh bznm raht ainsta oash khodm shakh mjazi bashm

عشق یعنی ایکس باکس توو دستت عشق یعنی مدرسه بسته

ashgh iani aiks baks too dstt ashgh iani mdrsh bsth

عشق یعنی رژ بزنم راحت اینستا

ashgh iani rjh bznm raht ainsta

واسه خودم شاخ مجازی باشم پسر آروم بدو مگه تو حیوانی نمیفهمی ها

oash khodm shakh mjazi bashm psr arom bdo mgh to hioani nmifhmi ha

اگه درس نخونی میشی تو عملی حتی دکترش موی سرش کچله

agh drs nkhoni mishi to amli hti dktrsh moi srsh kchlh

بله نونو پنیر میزارن توو کیف من منی که توو اینستا زدم

blh nono pnir mizarn too kif mn mni ke too ainsta zdm

عشق یعنی ایکس باکس توو دستت عشق یعنی مدرسه بسته

ashgh iani aiks baks too dstt ashgh iani mdrsh bsth

عشق یعنی رژ بزنم راحت اینستا واسه خودم شاخ مجازی باشم

ashgh iani rjh bznm raht ainsta oash khodm shakh mjazi bashm

عشق یعنی ایکس باکس توو دستت عشق یعنی مدرسه بسته

ashgh iani aiks baks too dstt ashgh iani mdrsh bsth

عشق یعنی رژ بزنم راحت اینستا واسه خودم شاخ مجازی باشم

ashgh iani rjh bznm raht ainsta oash khodm shakh mjazi bashm

جعفر جمع کن خودتو مسعود کجایی اینجام داداش اینجام

jafr jma kn khodto msaod kjaii ainjam dadash ainjam

ترانه آهنگ کوله راحت از جعفر 

بله نونو پنیر میزارن توو کیف من منی که توو اینستا زدم

blh nono pnir mizarn too kif mn mni ke too ainsta zdm

عشق یعنی ایکس باکس توو دستت عشق یعنی مدرسه بسته

ashgh iani aiks baks too dstt ashgh iani mdrsh bsth

عشق یعنی رژ بزنم راحت اینستا واسه خودم شاخ مجازی باشم

ashgh iani rjh bznm raht ainsta oash khodm shakh mjazi bashm

عشق یعنی ایکس باکس توو دستت عشق یعنی مدرسه بسته

ashgh iani aiks baks too dstt ashgh iani mdrsh bsth

عشق یعنی رژ بزنم راحت اینستا واسه خودم شاخ مجازی باشم

ashgh iani rjh bznm raht ainsta oash khodm shakh mjazi bashm

جعفر جمع کن خودتو مسعود کجایی اینجام داداش اینجام

jafr jma kn khodto msaod kjaii ainjam dadash ainjam







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان