loading...

[Music] Darkhasti

دانلود آهنگ جدید پویان آروم آروم Download New Music Pouyan Aroom Aroom آهنگ جدید پویان بنام آروم آروم آروم آروم دیدی عاشقت شدم اما رفتی بدم اومد از خودم ترانه: عاطفه حبیبی موزیک + تنظیم : سعید سام

♥حسـ ــین♥ بازدید : 17 چهارشنبه 25 فروردین 1400

دانلود آهنگ جدید پویان آروم آروم
Download New Music Pouyan Aroom Aroom

آهنگ جدید پویان بنام آروم آروم

آروم آروم دیدی عاشقت شدم اما رفتی بدم اومد از خودم

ترانه: عاطفه حبیبی

موزیک + تنظیم : سعید سام

دانلود آهنگ جدید پویان آروم آروم

متن آهنگ آروم آروم از پویان

یکی دو روزه پکرم زده هوات باز به سرم
ولی ازت بی خبرم بگو کجایی

یکی دو روزه که غم حالمو میدونن همه
روز و شبم جهنمه بگو کجایی

تویی که دنبال شبام گرفتی آرامشمو
نمیشنوی خواهشمو برس به دادم

کجایی که گیره دلم همینه تقدیر دلم
نباشی میمیره دلم برس به دادم

آروم آروم دیدی عاشقت شدم
اما رفتی بدم اومد از خودم

دیدی آخر دلت از دلم جدا شد
سر به راه شد وای

آروم آروم دیدی عاشقت شدم
اما رفتی بدم اومد از خودم

دیدی آخر دلت از دلم جدا شد
Didi Akhar Delet Az Delam Joda Shod

سر به راه شد وای
Sar Be Rah Shod Yay

ترانه آهنگ آروم آروم از پویان

بارون نم نم روی صورتم بزن
شاید آروم بشه حال قلب من

جای خالیش زده آتیش به جونم نمیتونم

آروم آروم دیدی عاشقت شدم
اما رفتی بدم اومد از خودم

دیدی آخر دلت از دلم جدا شد
سر به راه شد وای

آروم آروم دیدی عاشقت شدم
اما رفتی بدم اومد از خودم

دیدی آخر دلت از دلم جدا شد
Didi Akhar Delet Az Delam Joda Shod

سر به راه شد وای
Sar Be Rah Shod Yay







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان