loading...

[Music] Darkhasti

دانلود اهنگ گرگ و میش حصین , دانلود آهنگ گرگ و میش حصین و موژان , دانلود آهنگ گرگ و میش موژان , متن اهنگ گرگ و میش حصین , دانلود اهنگ گرگ و میش حصین 320 , دانل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1515 یکشنبه 12 آذر 1396
X دانلود اهنگ گرگ و میش حصین X دانلود آهنگ گرگ و میش حصین و موژان X دانلود آهنگ گرگ و میش موژان X متن اهنگ گرگ و میش حصین X دانلود اهنگ گرگ و میش حصین 320 X دانلود اهنگ گرگ حسین ابلیس X دانلود اهنگ گرگ حصین پیشرو تتلو X دانلود آهنگ حسین ابلیس گرگ باش مثل من X دانلود آهنگ ورس از حصین

تکست و متن آهنگ حصین و بیگرز دل خوشی

بیگرز

وقتی که دلم از زندگی پره مثه اون درختیه که تشنه میبره

از این دنیا که مثل زندونه اینو بدون همیشه اینجوری نمیمونه

حصین

کفیتو بپوشو لباس تن کن میخوام ببرمت جایی که ماجراس چند

دوربزنی ببینی چند چنده شهر تا بعد بشی من یه نمه پر کنده تر

من همون که خوش بود یه وقتی سر حال مث سنگ سفت بودمیفهمی

همه چی پیچید رو همین حساب روزاشم مثل همه حتی روز تحویل سالهه!

همیشه متنا بلند بوده مشتی رفیق هر نوعش با هر نوعی گشتیم و

دیدیم که تش با زخمی تنهاییم ولی خب خوش گذشت یه وقتایی

غصه که مال قصه هاس ما خوشیم همه جوره رو زمین با چشم باز

همین دلیلی شد بیمارو بی دل یا ساده ترش میشی یه گرگ بارون دیده هه هه

بیگرز

وقتی که دلم از زندگی پره مثه اون درختیه که تشنه میبره

از این دنیا که مثل زندونه اینو بدون همیشه اینجوری نمیمونه

حصین

تمام طول روزتو میکنی … سپری فکر به چیزی که باختی ببر ی

اون مغز تو میخواد مثل سگ پشیمونی تو گفته بودی که راه سختو میتونی

اما بعد دیدی تویی و کمی مایه تو جیب به جایی نمیرسی با این قدمای کوچیک

این زندگی گفت یه چیزو یاد پس بگیر امید بده به جاش بیلاخ پس بگیر

یاد میگیری که ناشتا نرینی جاهایی میری که یه موقع آشنا نبینی

نه حسشو داری نه حال فک زدن تو خودت پیچ میشی دیگه آره مثلا

حرفات همیشه بوی غم میده تو آینه هم تصویره دیگه گندیده

هنوز بالا سرت گرماشو داری راستی دلخوشی هاشو سیری چند میده ؟!

بیگرز

وقتی که دلم از زندگی پره مثه اون درختیه که تشنه میبره

از این دنیا که مثل زندونه اینو بدون همیشه اینجوری نمیمونه

حصین

گرگ باش مثل من مثل ببر مثل جغد تو پرسه های شب

مث سنگ تو لحظه های سخت تو عرصه های تنگ

نعرتو بزار تو بارون و بشکون رد شو حتی قانون و

دل نبند که تش تلخیه میشی مثل من، نفــس تخلیه

و دستات همیشه خسته رو تنت رو زاخماتم نمک وابسته بودنه

ترجیح میدی جای اینکه نقشه بچینی واسه بعد زندگیتو توی لحظه ببینی

میشه شب میشه روز میشه فردا تو میخواستی نهرو کنی دریا

هه شدی شبیه مردمت ببین تو رویا همیشه حقیقت گمه

بیگرز

وقتی که دلم از زندگی پره ، مثه اون درختیه که تشنه میبره

از این دنیا که مثل زندونه اینو بدون همیشه اینجوری نمیمونه

 

 

http://new-song.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B1%D9%BE-%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D8%A8%DB%8C%DA%AF%D8%B1%D8%B2-%D8%AF%D9%84-%D8%AE%D9%88%D8%B4%DB%8C/







برچسب ها دانلود اهنگ گرگ و میش حصین دانلود آهنگ گرگ و میش حصین و موژان دانلود آهنگ گرگ و میش موژان متن اهنگ گرگ و میش حصین دانلود اهنگ گرگ و میش حصین 320 دانلود اهنگ گرگ حسین ابلیس دانلود اهنگ گرگ حصین پیشرو تتلو دانلود آهنگ حسین ابلیس گرگ باش مثل من دانلود آهنگ ورس از حصین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان