loading...

[Music] Darkhasti

,    دانلود اهنگ جدید ساسی عاشقم کرد,    دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام نیا سمتم,    دانلود آهنگ ساسی مانکن عاشقم کردی,    دانلود آهنگ س

♥حسـ ــین♥ بازدید : 135 جمعه 08 تیر 1397



,    دانلود اهنگ جدید ساسی عاشقم کرد
,    دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام نیا سمتم
,    دانلود آهنگ ساسی مانکن عاشقم کردی
,    دانلود آهنگ ساسی مانکن عاشق یکی شدم
,    آهنگ جدید ساسی مانکن دنیا
,    دانلود اهنگ عشق نه مرسی از ساسی
,    تمام اهنگ های ساسی
,    دانلود اهنگ جدید ساسی مانکن به نام تکراری
,    دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن و ملانی

وقتی از من خیلی دلت دوره میمیرم

یه روز نبینمت بد جوری دلشوره میگیرم

نگو برو نه نه نه نه نمیرم

بزار یه بارم شده قلبتو من بگیرم

باتو که هستم زبونم میگیره

نمیفهمم که آخه واسه چی میره

نمیدونم آخه دیگه این کارا چیه

وقتی دلم واست می می میمیره

وااااااااااااااااااااای

عاشقم کردیو ای

وااااااااااااااااااااااای

کاش ولم نمیکردیو

نمیرفتی آخ چقدر بدی

کاش پشت پا نمیزدی

پشت خطیت پشت خط نیست

اخه اصلا کشته مردت نیست

بکن عشقو تجویز یه دفش که بد نیست

چقدر عوض شده نه این عشق من نیست

*
*
*
چرا چشمام بسته نمیشه

از دیدنت خسته نمیشه

قول داده بودمو آخرین سریشه

ولی باور کن نه نمیشه

بگو بمیر میگم باشه

آخه خیلی هستم عاشق

قلبم میخواد که واست فدا شه

بدو بگو بمیر میگم باشه

بدون تو گریم میاد نفس یه چشم

بمون با منو تو بزار نفس بکشم

خیلی بدم بمونو بزار خوب بشم

بازم میگی برو بمیر عشقم رو چشم

وااااااااااااااااااااای

عاشقم کردیو

ای وااااااااااااااای

کاش ولم نمیکردیو

نمیرفتی آخ چقدر بدی

کاش پشت پا نمیزدی

پشت خطیت پشت خط نیست

اخه اصلا کشته مردت نیست

بکن عشقو تجویز یه دفش که بد نیست

چقدر عوض شده نه این عشق من نیست

وااااااااااااااااااااای

عاشقم کردیو ای

وااااااااااااااااااااااای

کاش ولم نمیکردیو

پشت خط نیست پشت خط نیست

کاش پشت پا نمیزدی

پشت خطیت پشت خط نیست

اخه اصلا کشته مردت نیست

بکن عشقو تجویز یه دفش که بد نیست

چقدر عوض شده نه این عشق من نیست

http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=29072








برچسب ها دانلود اهنگ جدید ساسی عاشقم کرد دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام نیا سمتم دانلود آهنگ ساسی مانکن عاشقم کردی دانلود آهنگ ساسی مانکن عاشق یکی شدم آهنگ جدید ساسی مانکن دنیا دانلود اهنگ عشق نه مرسی از ساسی تمام اهنگ های ساسی دانلود اهنگ جدید ساسی مانکن به نام تکراری دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن و ملانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان