loading...

[Music] Darkhasti

,    دانلود اهنگ ماه من از ایوان بند,    دانلود آهنگ الهی دورت بگردم,    ایوان بند ماه من,    دانلود اهنگ ایوان بند جانان,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 63 سه شنبه 19 تیر 1397



,    دانلود اهنگ ماه من از ایوان بند
,    دانلود آهنگ الهی دورت بگردم
,    ایوان بند ماه من
,    دانلود اهنگ ایوان بند جانان
,    دانلود اهنگ های ایوان بند
,    فقط ناز کنی و ناز کنی محو تماشای تو باشم
,    ایوان باند ماه من
,    دانلود اهنگ ای الهی به قربون چشمون سیاهت
,    ایوان بند دلبسته
,   

http://www.jenabmusic.com/62179/music-mahe-mani.html

متن آهنگ ایوان بند ماه منی

 

ماه منی همراه منی دلبر دلخواه منی

شعر ترم تاج سرم مهر تو را چن بخرم

دیر برو زود بیا راهی اگر بود بیا

فکر توام هر نفس دور تو میگردمو بس

ای الهی به قربون چشمون سیاهت

چه خوش میدرخشن توو اون صورت ماهت

چه دل برده از من هیاهوی نگاهت 

الهی که دورت بگردم

ای عزیزم عزیزی کی مثل تو رو داره

خرابت شدم تا بساریم تو دوباره

که لب تر کنی من بیام با یه اشاره

الهی دورت بگردم

فقط ناز کنی و ناز کنی محو تو باشم

بیاد باد موهاتو باز کنی محو تو باشم

برام حرف بزنی حرف بزنی پر بگیرم

ازم دل ببری دل ببری از ذوق بمیرم

عجب حال خوشیو حال خوشی      

وا چه حالی

تو همچون نفسیو هم نفسی وای چه عالی

تو و اون چشم سیاه و اون رخ ماهو این دل خستم

بیا دست بده دست بده دست به دستم

ای الهی به قربون چشمون سیاهت

چه خوش میدرخشن توو اون صورت ماهت

چه دل برده از من هیاهوی نگاهت 

الهی که دورت بگردم

ای عزیزم عزیزی کی مثل تو رو داره

خرابت شدم تا بساریم تو دوباره

که لب تر کنی من بیام با یه اشاره

الهی دورت بگردم

  

رمضان

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ ماه من از ایوان بند دانلود آهنگ الهی دورت بگردم ایوان بند ماه من دانلود اهنگ ایوان بند جانان دانلود اهنگ های ایوان بند فقط ناز کنی و ناز کنی محو تماشای تو باشم ایوان باند ماه من دانلود اهنگ ای الهی به قربون چشمون سیاهت ایوان بند دلبسته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان