loading...

[Music] Darkhasti

,    دانلود آهنگ خاک میلاد راستاد,    دانلود اهنگ چشم میلاد راستاد,    متن اهنگ خاک میلاد راستاد,    میلاد راستاد چشم,    دان

♥حسـ ــین♥ بازدید : 81 پنجشنبه 04 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ خاک میلاد راستاد
,    دانلود اهنگ چشم میلاد راستاد
,    متن اهنگ خاک میلاد راستاد
,    میلاد راستاد چشم
,    دانلود اهنگ میلاد راستاد ساقی
,    اهنگ جدید میلاد راستاد
,    دانلود اهنگ میلاد راستاد چرا
,    دانلود اهنگ میلاد راستاد خاکم کن
,    دانلود اهنگ میلاد راستاد لالایی
,   

http://www.darvishmusic.com/29383/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AF-%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF-%D8%AE%D8%A7%DA%A9.html

متن آهنگ جدید میلاد راستاد خاک

نبرید نبرید ندارم قلب قدری , ایست کنه منم میرم باهاش همین قبر بغلی
نه اونو نبرید نبرید یه ذره صبر کن باهات کلی کارا مونده خوابیدی عوضی

کجا بی وفا آخه کل زندگیمو بردی زیر خاک ریه هام مونده عادت بکنه هر چی میادو میزنه
هه پاهام جوم نمیخوره فقط اینجام بالا سر تو بغل سنگت نبض میزنه

نبرید نبرید ندارم قلب قدری

هیشکی نتونست جات باشه دیدی یهو آدم نصف شب بپره از خواب پاشه

صبر کن بذار ببینم کیو داری لفت میکنی یکم حرف دارم باهاش میشه یکم صبر بکنید
آخه اینجوری خداحافظی تو فیلما بود قربونه چشات برم میشه چشاتو باز کنی

مگه این خاک چی داشت ترجیح دادی به من فکر من هیچی آخه حیف بودی فدات بشم
اینجوری خاکو نریز میشناسمش میترسه جای اون تمامه من اینجا داره میلرزه

صبر کن بذار ببینم کیو داری لفت میکنی یکم حرف دارم باهاش میشه یکم صبر بکنید
آخه اینجوری خداحافظی تو فیلما بود قربونه چشات برم میشه چشاتو باز کنی

مگه این خاک چی داشت ترجیح دادی به من فکر من هیچی آخه حیف بودی فدات بشم
اینجوری خاکو نریز میشناسمش میترسه جای اون تمامه من اینجا داره میلرزه

شعر آهنگ جدید میلاد راستاد خاک

زیر خرخوارها خاک خوابیدی عزیز من خوابیدی همه چیز من
صدای دلتنگیات میاد از زیر سنگا زیاد آخه این خونه بهت نمیاد آروم باش آرومم من

اشکای سرازیرم میباره روی عکست دیزن ای کاش به یاد اون روزا بارون بیاد شدم دلتنگ
خیس شیم دوتامون من این بالا تو زیر سنگ باورت میشه باورم نشده من که دارم با خودم جنگ

بعد رفتن تو هیشکی نتونست جات باشه دیدی یهو آدم نصف شب بپره از خواب پاشه
اشکای خشکیدشو ببینه بالشش خیس باشه وسط اوج گریه تکه کلامش هیز باشه

شب عید پیشه تو چله پیشه تو عیدا پیشه تو بعد تو همینو میخوام
آرزوم اینه برآورده شه بیفتم روی قبله پیشه تو زیر خاک پیشه تو بازم پیشه تو

نبرید نبرید ندارم قلب قدری , ایست کنه منم میرم باهاش همین قبر بغلی

صبر کن بذار ببینم کیو داری لفت میکنی یکم حرف دارم باهاش میشه یکم صبر بکنید
آخه اینجوری خداحافظی تو فیلما بود قربونه چشات برم میشه چشاتو باز کنی

مگه این خاک چی داشت ترجیح دادی به من فکر من هیچی آخه حیف بودی فدات بشم
اینجوری خاکو نریز میشناسمش میترسه جای اون تمامه من اینجا داره میلرزه

صبر کن بذار ببینم کیو داری لفت میکنی یکم حرف دارم باهاش میشه یکم صبر بکنید
آخه اینجوری خداحافظی تو فیلما بود قربونه چشات برم میشه چشاتو باز کنی

مگه این خاک چی داشت ترجیح دادی به من فکر من هیچی آخه حیف بودی فدات بشم
اینجوری خاکو نریز میشناسمش میترسه جای اون تمامه من اینجا داره میلرزه







برچسب ها دانلود آهنگ خاک میلاد راستاد دانلود اهنگ چشم میلاد راستاد متن اهنگ خاک میلاد راستاد میلاد راستاد چشم دانلود اهنگ میلاد راستاد ساقی اهنگ جدید میلاد راستاد دانلود اهنگ میلاد راستاد چرا دانلود اهنگ میلاد راستاد خاکم کن دانلود اهنگ میلاد راستاد لالایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان