دانلود آهنگ مهران آتش آدم و حوا

Download Music Mehran Atash Adam O Havva

آهنگ مهران آتش بنام آدم و حوا

دارم از زندگیت میرم

با قلبی خسته و زخمی

دانلود آهنگ مهران آتش آدم و حوا

 

متن آهنگ آدم و حوا از مهران آتش

دارم از زندگیت میرم

با قلبی خسته و زخمی

تو جای خالی عشقو

به این زودی نمی فهمی

نگاهت محو چشمامه

تو افکار خودت غرقی

در و دیوار این خونه

ندارن با خودت فرقی

همیشه قصه این بوده

که تسکین غمت باشم

مگه حوای من بودی

mage havaye man bodi

که حالا آدمت باشم

ke hala adamet basham 

چنان سرگرم رویاتی که رویامو نمی بینی

فقط وقتی منو میخوای که بی اندازه غمگینی

به رویای تو تن دادم خودم رویامو گم کردم

دارم دنبال آغوشی برای گریه میگردم

ببین حالا پره دردم

همیشه قصه این بوده

که تسکین غمت باشم

مگه حوای من بودی

mage havaye man bodi

که حالا آدمت باشم

ke hala adamet basham 

ترانه آهنگ آدم و حوا از مهران آتش

فقط وقتی منو میخوای که بی اندازه غمگینی

به رویای تو تن دادم خودم رویامو گم کردم

دارم دنبال آغوشی برای گریه میگردم

ببین حالا پره دردم

همیشه قصه این بوده

که تسکین غمت باشم

مگه حوای من بودی

mage havaye man bodi

که حالا آدمت باشم

ke hala adamet basham