دانلود آهنگ شاد محسن ابراهیم زاده به نام میدونی (تو که قلبت با منه چرا منو پس میزنه) با لینک مستقیم

دانلود آهنگ میدونی (تو که قلبت با منه چرا منو پس میزنه) از محسن ابراهیم زاده با کیفیت های ۱۲۸ و ۳۲۰ kbps از سایت بعد از تو موزیک

Download Music Mohsen Ebrahimzadeh Called Midooni + Text Music Mp3 2018 – ۱۳۹۷

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده میدونی (تو که قلبت با منه چرا منو پس میزنه)

جهت پخش آنلاین + دانلود موزیک رمانتیک میدونی (تو که قلبت با منه چرا منو پس میزنه) به ادامه مطلب رجوع کنید…


متن موزیک محسن ابراهیم زاده به اسم میدونی (تو که قلبت با منه چرا منو پس میزنه)

تو که قلبت دامنه چرا منو پس میزنه کسی تویه قلبم جایه تو نمیتونه جاشه

میگم عشقه ما تکه میگی برو اینا کلکه بگو آخه غیر از این چی میتونه باشه

میدونی تو دلم واسه من تویی که به تنم جونی و اصلا نمیاد کسی جات برایه حاله من خوبی

حتمن میدونی تا ابد تو دلم مهمونی

تو اونی همونی که واسش دله من تنگه اگه دل بکنی خودتم میدونی دلت از سنگه

Ton Oni Hamooni Ke Vasash Dele Man Tange Age Del Bekani Khodetam Midooni Delet Az Sange

چه بخوای چه نخوای سر تو دله من با همه میجنگه

♪♪♪♪♪♫♪@♫♪♫#♪♪♪♪♪♪♪♪♫♪@♫♪♫#♪♪♪

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده میدونی (تو که قلبت با منه چرا منو پس میزنه)

♪♪♪♪♪♫♪@♫♪♫#♪♪♪♪♪♪♪♪♫♪@♫♪♫#♪♪♪

تو رو دارم بسمه دستایه تو توو دستمه

دیگه نمیذارم که یه وقت دله تو بریزه

جایه تو توویه قلبمه علاقمون مسلمه

خودت اینو خوب میدونی واسم غمتم عزیزه

میدونی تو دلم واسه من تویی که به تنم جونی

و اصلا نمیاد کسی جات برایه حاله من خوبی

حتمن میدونی تا ابد تو دلم مهمونی

تو اونی همونی که واسش دله من تنگه اگه دل بکنی خودتم میدونی دلت از سنگه

Ton Oni Hamooni Ke Vasash Dele Man Tange Age Del Bekani Khodetam Midooni Delet Az Sange

چه بخوای چه نخوای سر تو دله من با همه میجنگه


همچنین پیشنهاد میشه بیشتر گوش کنید لذت ببرید