loading...

[Music] Darkhasti

,    دانلود آهنگ نمیدونم تو از خاک کجایی,    دانلود اهنگ سودابه عزیز من,    جواد یساری,    دانلود گلچین آهنگ های جواد یساری,  &nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 69 سه شنبه 13 شهریور 1397


,    دانلود آهنگ نمیدونم تو از خاک کجایی
,    دانلود اهنگ سودابه عزیز من
,    جواد یساری
,    دانلود گلچین آهنگ های جواد یساری
,    دانلود اهنگ جواد یساری قبله عشق
,    دانلود عشق من جواد یساری
,    دانلود آلبوم عشق من جواد یساری
,    دانلود آهنگ همه چی بنام عشقه جواد یساری
,    دانلود آهنگ کجایی عشق من کجای دنیایی

یاد یه اهنگی افتادم که شعرش مال علی فخاریه
دوست عزیزم که همیشه ما رو یاری میکنه
دمشم خیلی گرم جاشم اینجا خیلی خالیه
میگه همه چی بنام عشقه
دل ما غلام عشقه
با عشق زنده بودن ختم کلام عشقه
منم میگم جمال همتونو عشقه
اجازه بدین اهنگ بعدیرو
عشق من که همه چیجور در بیاد
اجرا کنیم بعدشم بازم شما رو عشقه


ای عشق عزیز من محبوب دلارا
خاک در گهت باشد قبله ام بدنیا
مهر تو نشسته بر این دل غمینم
همشو موج سر گردان بر سینه دریا
نمیدونم تو از خاک کجایی
تو مخلوق زمینی یاسمایی
تا کی بمونم به انتظارت
مردم دیگه از درد جدایی
کجایی عشق من
کجایی عشق من
کجایی
کجایی عشق من
کجایی عشق من
کجایی

 

چشمات مثه دریای پر از ابه
لبهات شیرینه چون شکر نابه
ایکاش تو میدونستی عزیز من
قلبم واسه دیدنت چه بیتابه
نمیدونم تو از خاک کجایی
تو مخلوق زمینی یاسمایی
تا کی بمونم به انتظارت
مردم دیگه از درد جدایی
کجایی عشق من
کجایی عشق من
کجایی
کجایی عشق من
کجایی عشق من
کجایی
ای نمای کوه بیعبوره
امید رسیدنت چه نوره
من لایق تو نیستم عزیزم
اما چشم عقلم دیگه کوره
نمیدونم تو از خاک کجایی
تو مخلوق زمینی یاسمایی
تا کی بمونم به انتظارت
مردم دیگه از درد جدایی
کجایی عشق من
کجایی عشق من
کجایی
کجایی عشق من
کجایی عشق من
کجایی
ای نمای کوه بیعبوره
امید رسیدنت چه نوره
من لایق تو نیستم عزیزم
اما چشم عقلم دیگه کوره
نمیدونم تو از خاک کجایی
تو مخلوق زمینی یاسمایی
تا کی بمونم به انتظارت
مردم دیگه از درد جدایی
کجایی عشق من
کجایی عشق من
کجایی
کجایی عشق من
کجایی عشق من
کجایی

http://mynextaraneh.in







برچسب ها دانلود آهنگ نمیدونم تو از خاک کجایی دانلود اهنگ سودابه عزیز من جواد یساری دانلود گلچین آهنگ های جواد یساری دانلود اهنگ جواد یساری قبله عشق دانلود عشق من جواد یساری دانلود آلبوم عشق من جواد یساری دانلود آهنگ همه چی بنام عشقه جواد یساری دانلود آهنگ کجایی عشق من کجای دنیایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان