دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بغض ترانه

Download New Music Morteza Pashaei Boghze Taraneh

آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام بغض ترانه

خوابای روشنو کابوس میکنم بغض ترانمو تقدیم کی کنم

اونکه کنارمه درکم نمیکنه با اونکه خاطرش ترکم نمیکنه

ترانه: مهرزاد امیرخانی+موزیک:مرتضی پاشایی+تنظیم: آرش آزاد

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بغض ترانه

 

متن آهنگ بغض ترانه از مرتضی پاشایی

خوابای روشنو کابوس میکنم بغض ترانمو تقدیم کی کنم

khabaye roshabo kabos mikonam boghz taghdim ki konam

اونکه کنارمه درکم نمیکنه با اونکه خاطرش ترکم نمیکنه

ounke kenarame darkam nemikone ba ounke khateresh tarkam nemikone

عمریه با صدام بغضارو میشکنم اونکه نمیشکنه بغضش فقط منم

omriye ba sedam boghzaro mishkanam ounke nemishkane boghzesh faghat manam

عاشق شدم که باز عشقم جدا بشه اما دل عاشقه این اشتباهشه

ashegh shodam ke baz eshgham joda beshe ama del asheghe in eshtebaheshe

اونکه غمش داره دنیامو میکشه یا اونکه با یکی دیگه دلش خوشه

ounke ghamesh dare donyamo mikoshe ya ounke ba yeki dige delesh khoshe

اشک چشای من گم کرده راهشو داره یادم میره حس نوازشو

ashk cheshaye man gom karde rahesho dare mire hes navazeshi

کی مثل من شبو انکار میکنه رو کشتن دلش اصرار میکنه

ki mesl man shabo enkar mikone ro koshtan delesh esrar mikone

کی خواب روشنو کابوس میکنه از گریه چشمشو مایوس میکنه

ki khab roshano kabos mikone az gerye cheshesho maeyos mikone

ترانه آهنگ بغض ترانه از مرتضی پاشایی

عاشق شدم که باز عشقم جدا بشه اما دل عاشقه این اشتباهشه

ashegh shodam ke baz eshgham joda beshe ama del asheghe in eshtebaheshe

اونکه غمش داره دنیامو میکشه یا اونکه با یکی دیگه دلش خوشه

ounke ghamesh dare donyamo mikoshe ya ounke ba yeki dige delesh khoshe

اشک چشای من گم کرده راهشو داره یادم میره حس نوازشو

ashk cheshaye man gom karde rahesho dare mire hes navazeshi

کی مثل من شبو انکار میکنه رو کشتن دلش اصرار میکنه

ki mesl man shabo enkar mikone ro koshtan delesh esrar mikone

کی خواب روشنو کابوس میکنه از گریه چشمشو مایوس میکنه

ki khab roshano kabos mikone az gerye cheshesho maeyos mikone