دانلود آهنگ مرتضی پاشایی یکی بود یکی هست

Download Music Morteza Pashaei Yeki Bood Yeki Hast

آهنگ مرتضی پاشایی بنام یکی بود یکی هست

ایندفعه نیت من خیره تو فالت خوش نیست

دارم میبازمت ای داد بیداد خودم کردم که لعنت بر خودم باد

ترانه:مهرزاد امیرخانی+آهنگ:مرتضی پاشایی+تنظیم:حامد طاهری

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی یکی بود یکی هست

 

متن آهنگ یکی بود یکی هست از مرتضی پاشایی

بیا برگرد نذار دیر بشه خسته شم نذار قلبم بره جایی وابسته شم

دله من تنگ شده باز بیا پیشه من بیا بازم تو گوشم یه حرفی بزن

بگو دوسم داری من که دوستت دارم بیا برگرد نذار بی تو جایی برم

بیا برگرد دله من برات پر زده بیا تنها نرو وای جدایی بده

بگو دوسم داری زل بزن تو چشم بذار حرفه دلم رو دوباره بگم

تو رو میخوام بیا تو هنوز عشقمی بگو تنگه دلت واسه من یه کمی

بیا برگرد هنوزم دلم خونته بیا برگرد یه بار گوش به حرفم بده

تو رو میخوام بیا تو هنوز عشقمی بگو تنگه دلت واسه من یه کمی

دلخوری از بغض پری میفهمم ناراحتی غصه داری میفهمم

دلواپسه فردایه با من بودنی دلگیری از من اما درگیر منی

داری دل میزنی دل میکنی تو کم کم من بهت حق میدم من حالتو میفهمم

نبض احساستو میگیرمو حالت خوش نیست

ایندفعه نیت من خیره تو فالت خوش نیست

Indafe niyate man khire to falet khosh nist

دارم میبازمت ای داد بیداد خودم کردم که لعنت بر خودم باد

Daram mibazamet ey dade bidad

Khodam kardam ke lanat bar khodam bad

ترانه آهنگ یکی بود یکی هست از مرتضی پاشایی

دلم تنگه مثه ابرایه تیره تو یه حسی مثه زندون اسیره

تو از احساس من چیزی نمیدونی که داری بیخودی منو میرنجونی

یه امشب جایه من باش جایه اونی که

چشماش به در خشک شد ولی عشقش نیومد

یه امشب همسفر باش مثه من در به در باش جایه اونکه به دنیا پشته پا زد

باید کاری کنی آروم بگیرم باید یک لحظه دستاتو بگیرم

باید برگردی امشب باز به این خونه باید این لحظه ها یادت بمونه

یه امشب ماله من باش ماله مردی که دستاش به جز دست تو همراه نداره

بذار یادت بیارم چجوری بیقرارم دله من غیر تو راهی نداره

ایندفعه نیت من خیره تو فالت خوش نیست

Indafe niyate man khire to falet khosh nist

دارم میبازمت ای داد بیداد خودم کردم که لعنت بر خودم باد

Daram mibazamet ey dade bidad

Khodam kardam ke lanat bar khodam bad