دانلود آهنگ علیرضا روزگار خیلی آرومم

Download New Music Alireza Roozegar Kheyli Aroomam

آهنگ علیرضا روزگار بنام خیلی آرومم

با اون لبخند آرومت چه طوفانی به پا کردی

یه عمره با تو گشتم ، تازه فهمیدم چقد مَردی

ترانه و آهنگ و تنظیم: امیر علی

دانلود آهنگ علیرضا روزگار خیلی آرومم

 

متن آهنگ خیلی آرومم از علیرضا روزگار
با اون لبخند آرومت چه طوفانی به پا کردی

یه عمره با تو گشتم، تازه فهمیدم چقد مَردی

Ye Omre Ba To Gashtam Taze Fahmidam Cheghad Mardi

نگاه کن لحظه هام بی تو همش درگیر تردیدن

سکوت لحظه ها بی تو به من حس بدی میدن

کنار تو دارم هر روز به این تقدیر میبالم

Kenare To Daram Har Rooz Be In Taghdir Mibalam

تو باشی خیلی آرومم، کنارت خیلی خوشحالم

کنار تو دارم هر روز به این تقدیر می بالم

Kenare To Daram Har Rooz Be In Taghdir Mibalam

تو باشی خیلی آرومم، کنارت خیلی خوشحالم
ترانه آهنگ خیلی آرومم از علیرضا روزگار

حضور تو تو این روزا بهم حس غرور میده

از اون راهی که می رفتم از این برزخ عبور میده

تو اینقد مهربونی که نمیذاری ازت رد شم

To Inghadr Mehrabooni Ke Nemizari Azat Rad Sham

تو اینقد خوبی که ،عشقم نمیتونم باهات بد شم

یه جورایی هوای تو بهم حس جنون میده

Ye Joori Havaye To Behem Hese Jnoon Mide

یه جوری عاشقم کردی که هرکی دیده فهمیده

یه جوری عاشقم کردی که مجنون پیش من هیچه

یه کاری کردی که هرشب صدام تو کوچه می پیچه