loading...

[Music] Darkhasti

دانلود آهنگ  تا زنده ام هواتو دارم کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول  تا زنده ام هواتو دارم,دانلود متن اهنگ  تا زنده ام هواتو دارم,دانلود موزیک جدید,Text Music & Download music,دان

♥حسـ ــین♥ بازدید : 198 شنبه 14 مهر 1397

دانلود آهنگ  تا زنده ام هواتو دارم کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول  تا زنده ام هواتو دارم,دانلود متن اهنگ  تا زنده ام هواتو دارم,دانلود موزیک جدید,Text Music & Download music,دانلود ترانه  تا زنده ام هواتو دارم,دانلود آهنگ  تا زنده ام هواتو دارم,دانلود آهنگ 97 ,دانلود اهنگ ایرانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  تا زنده ام هواتو دارم,کد آوای انتظار همراه اول  تا زنده ام هواتو دارم,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ  تا زنده ام هواتو دارم ریمیکس Remix,Download New Music,دانلود بهترین آهنگها,Iranian Music,دانلود آهنگ زیبا,دانلود رایگان اهنگ  تا زنده ام هواتو دارم,متن آهنگ  تا زنده ام هواتو دارم,دانلود موزیک  تا زنده ام هواتو دارم,  تا زنده ام هواتو دارم اهنگ جدید,تکست آهنگ  تا زنده ام هواتو دارم,متن موزیک  تا زنده ام هواتو دارم,متن ترانه  تا زنده ام هواتو دارم,دانلود اهنگ گلچین شده,دانلود   تا زنده ام هواتو دارم,mp3  تا زنده ام هواتو دارم,

http://badaztomusic.com/

متن آهنگ ماکان بند به اسم برو دارمت

چرا غم داره چشات ی دنیا حرف داره نگات وقتی حالت بده میزنه بسرم که

همه ی غماتو بخرم

برو دارمت تنها نمیذارمت الکی نیست عاشقت شدمو تا زنده ام من هواتو دارم

برو دارمت تنها نمیذارمت

این دل حالیش نیست حالیش نیست نبینه خنده تو دل حالیش نیست دلخور باشی

سرکج کنی تو

این دل حالیش نیست حالیش نیست نبینه خنده تو دل حالیش نیست دلخور باشی

سرکج کنی تو

دانلود آهنگ ماکان بند به نام برو دارمت

تو میدونی که عاشقت شدمو عشق من به تو نیست که الکی میدونم اینو با تو میمونمو

آخه تو خیلی با نمکی

نیست هیچ جای دنیا که مثه تو مزه میده من در میارم حرصتو چیکار کنم آخه من از دست تو

دنیا رو گشتم من ندیدم مثه تو

این دل حالیش نیست حالیش نیست نبینه خنده تو دل حالیش نیست دلخور باشی

سرکج کنی تو

این دل حالیش نیست حالیش نیست نبینه خنده تو دل حالیش نیست دلخور باشی

سرکج کنی تو

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ تا زنده ام هواتو دارم کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول تا زنده ام هواتو دارم دانلود متن اهنگ تا زنده ام هواتو دارم دانلود موزیک جدید Text Music & Download music دانلود ترانه تا زنده ام هواتو دارم دانلود آهنگ تا زنده ام هواتو دارم دانلود آهنگ 97 دانلود اهنگ ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل تا زنده ام هواتو دارم کد آوای انتظار همراه اول تا زنده ام هواتو دارم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ تا زنده ام هواتو دارم ریمیکس Remix Download New Music دانلود بهترین آهنگها Iranian Music دانلود آهنگ زیبا دانلود رایگان اهنگ تا زنده ام هواتو دارم متن آهنگ تا زنده ام هواتو دارم دانلود موزیک تا زنده ام هواتو دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان