loading...

[Music] Darkhasti

,    دانلود آهنگ بین این همه غم تکراری,    بهنام صفوی,    دانلود آهنگ جدیدبهنام صفوی,    دانلود فول آلبوم بهنام صفوی,    دانل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 97 یکشنبه 15 مهر 1397


,    دانلود آهنگ بین این همه غم تکراری
,    بهنام صفوی
,    دانلود آهنگ جدیدبهنام صفوی
,    دانلود فول آلبوم بهنام صفوی
,    دانلود آلبوم جدید بهنام صفوی
,    دانلود آهنگ باران بهنام صفوی
,    دانلود آهنگ غمگین بهنام صفوی

,   

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای بهنام صفوی به نام سوال با لینک مستقیم

ترانه : سید محمد کاظمی ، ملودی : بهنام صفوی ، تنظیم : سیاوش صدری

این آهنگ مربوط به ویژه برنامه جشن رمضان می باشد

 

بهنام صفوی سوال

دانلود در ادامه مطلب

 

 

» دانلود آهنگ سوال «

 

 

متن آهنگ بهنام صفوی سوال

 

سر عشقت خودمو لو دادم
راز چشمامو همه فهمیدن
عاشقی خونمو ویرون کرده
عشق یعنی تورو هر شب دیدن
منو آواره ی دنیا کردی
تا بیام دوباره مهمونت شم
جاده ی عشق تو راهش بازه
تا کجا قراره مدیونت شم

♫♫♫

بین این همه غم تکراری
شک ندارم که تو دوسم داری
من بدون عشق تو گم میشم
نکنه که چشم ازم بر داری

♫♫♫

خیلی جاها خودمو گم کردم
خیلی وقتا تورو دلخور کردم
تو همیشه عاشق من بودی
من همش میرم و برمیگردم
تو همه چی ازمو میدونی
خیلی بی وفایی از من دیدی
من فقط سؤالم از تو اینه
چرا یه عمره نجاتم میدی
بین این همه غم تکراری
شک ندارم که تو دوسم داری
من بدون عشق تو گم میشم
نکنه که چشم ازم بر داری

 

http://nicmusic.net







برچسب ها دانلود آهنگ بین این همه غم تکراری بهنام صفوی دانلود آهنگ جدیدبهنام صفوی دانلود فول آلبوم بهنام صفوی دانلود آلبوم جدید بهنام صفوی دانلود آهنگ باران بهنام صفوی دانلود آهنگ غمگین بهنام صفوی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان