loading...

[Music] Darkhasti

,    دانلود آهنگ چشمهای مست تو,    دانلود اهنگ سینا شعبان خانی به نام چشمای مست تو,    ریمیکس چشمای مست تو,    دانلود اهنگ سینا شعبانخانی چش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 99 یکشنبه 22 مهر 1397


,    دانلود آهنگ چشمهای مست تو
,    دانلود اهنگ سینا شعبان خانی به نام چشمای مست تو
,    ریمیکس چشمای مست تو
,    دانلود اهنگ سینا شعبانخانی چشمای مست ریمیکس
,    آکورد آهنگ چشمای مست تو
,    ریمیکس چشمای مست سینا شعبانخانی
,    متن آهنگ سینا شعبانخانی چشمای مست تو
,    دانلود آهنگ سینا شعبانخانی اگه نباشی
,    اهنگ هنوزم چشمای تو سینا شعبانخانی

,   

http://www.jenabmusic.com

متن آهنگ جدید سینا شعبانخانی چشمای مست

چشمات حرفایی داره که همه دنیا به غیر از من میدونن

حرفات دنیایی داره که همه دنیا به غیر از من میدونن میدونن وای

اگه با من باشی اگه تو ماله من شی

اگه تو این پرواز تو پرو باله من شی

دیگه تو این قلبم چرا نمیمونه با تو وای

دله کوچیکه من بدونه تو میگیره

همه آرزوهام تو نباشی میمیره بی تو دنیام تاریکو سرده

چشمای مست تو آرومه جونمه اگه نباشی خونمون ویرونمه

چشمای مست تو آرومه جونمه

اگه نباشی خونمون ویرونمه

شعر آهنگ جدید سینا شعبانخانی چشمای مست

پلکات تا رویه هم میاد همه دنیا به غیر از من میمیرن

برق چشمای تو میشم وقتی میبینمت آروم میگیرم

چشمای مست تو آرومه جونمه اگه نباشی خونمون ویرونمه

اگه با من باشی اگه تو ماله من شی

اگه تو این پرواز تو پرو باله من شی

دیگه تو این قلبم چرا نمیمونه با تو وای

دله کوچیکه من بدونه تو میگیره

همه آرزوهام تو نباشی میمیره بی تو دنیام تاریکو سرده

چشمای مست تو آرومه جونمه اگه نباشی خونمون ویرونمه

چشمای مست تو آرومه جونمه

اگه نباشی خونمون ویرونمه

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود آهنگ چشمهای مست تو دانلود اهنگ سینا شعبان خانی به نام چشمای مست تو ریمیکس چشمای مست تو دانلود اهنگ سینا شعبانخانی چشمای مست ریمیکس آکورد آهنگ چشمای مست تو ریمیکس چشمای مست سینا شعبانخانی متن آهنگ سینا شعبانخانی چشمای مست تو دانلود آهنگ سینا شعبانخانی اگه نباشی اهنگ هنوزم چشمای تو سینا شعبانخانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان