loading...

[Music] Darkhasti

,    دانلود اهنگ چشمهای بارونی,    دانلود آهنگ چشمای بارونی از علی اصحابی با کیفیت 320,    دانلود آهنگ بخدا جهنمم از امید علومی,    دانلود آ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 105 دوشنبه 23 مهر 1397



,    دانلود اهنگ چشمهای بارونی
,    دانلود آهنگ چشمای بارونی از علی اصحابی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ بخدا جهنمم از امید علومی
,    دانلود آهنگ جهنمم جایی واسه تو نداره
,    بخداجهنمم جایی واسه تونداره
,    دانلود اهنگ علی اصحابی بخدا جهنمم
,    متن آهنگ چشمای بارونی علی اصحابی
,    علی اصحابی جهنم
,    دانلود اهنگ لاف عاشقی علی اصحابی

,   

 

 

 

موندن و بودن با تو نه دیگه تکرار نمیشه
دنیا رم اگه بدی دلم ازت صاف نمیشه
تو برو از این به بعد تنهایی یاورم میشه
نه دیگه دوست دارم محال باورم بشه
حیف قلبم که یه روزی به تو دادمش امانت
چشمای بارونی من کرده بودش به تو عادت
حیف قلبم که یه روزی به تو دادمش امانت
چشم های بارونی من کرده بودش به تو عادت
به خدا جهنمم جایی واسه تو نداره
حیف آتیش که بخواد روی سر تو بباره
حرف من همینه که برو پی کار خودت
هر چی درد و غم غصست همگی مال خودت
به خدا جهنمم جایی واسه تو نداره
حیف آتیش که بخواد روی سر تو بباره
حالا حقته بری یه گوشه ای زار بزنی
از غم نبودنم هی داد و فریاد بزنی
از خدا اینو می خوامه میشه آواره بشی
واسه درمون دلت دنبال راه چاره شی
حیف قلبم که یه روزی به تو دادمش امانت
چشمهای بارونی من کرده بودش به تو عادت
حیف قلبم که یه روزی به تو دادمش امانت
چشمای بارونی من کرده بودش به تو عادت عادت
به خدا جهنمم جایی واسه تو نداره
حیف آتیش که بخواد روی سر تو بباره
حرف من همینه که برو پی کار خودت
هر چی درد و غم غصست همگی مال خودت
به خدا جهنمم جایی واسه تو نداره
حیف آتیش که بخواد روی سر تو بباره
حرف من همینه که برو پی کار خودت
هر چی درد و غم غصه ست همگی مال خودت مال خودت

 

 


 

 

 

 

 

 

http://www.abanmusic.net







برچسب ها دانلود اهنگ چشمهای بارونی دانلود آهنگ چشمای بارونی از علی اصحابی با کیفیت 320 دانلود آهنگ بخدا جهنمم از امید علومی دانلود آهنگ جهنمم جایی واسه تو نداره بخداجهنمم جایی واسه تونداره دانلود اهنگ علی اصحابی بخدا جهنمم متن آهنگ چشمای بارونی علی اصحابی علی اصحابی جهنم دانلود اهنگ لاف عاشقی علی اصحابی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان