loading...

[Music] Darkhasti

,    دانلود اهنگ مبارکت باشه این عشق رویایی,    دانلود آهنگ سمیرا از حسین عبداللهی,    اهنگ سمیرا دوست دارم,    آهنگ سمیرا تورو کم دارم,&nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 389 دوشنبه 23 مهر 1397




,    دانلود اهنگ مبارکت باشه این عشق رویایی
,    دانلود آهنگ سمیرا از حسین عبداللهی
,    اهنگ سمیرا دوست دارم
,    آهنگ سمیرا تورو کم دارم
,    دانلود آهنگ شاد سمیرا
,    دانلود اهنگ سمیرا از حامد پهلان
,    دانلود آهنگ سمیرا از بهنام بهاری
,    دانلود اهنگ حامد پهلان بنام سمیرا
,    اهنگ مبارکت باشه اون عشق رویایی

https://ahang7.com/m/52016

متن آهنگ سمیرا از حسین عبدالهی

سمیرا تو که دلمو بردی
چه بلایی بود که سر من اوردی
از دست تو دلگیرم از دست تو دلگیرم
از دست تو دلگیرم از دست تو دلگیرم
عاشق چشماتم عاشق حرفاتم
عاشق اون لحظه که باهاتم
تو گفتی که همیشه همراتم
سمیرا تو رو کم دارم
تو دنیا تو رو کم دارم
نباشی خیلی غم دارم
تو دنیا تو رو کم دارم
اون تو رو دوست داره یا نه
تو که دوست داشتنی بودی واسه من
اونم حتما تو رو دوست داره گلم
مبارکت باشه اون عشق رویایی
مبارکم باشه این همه تنهایی
مبارکت باشه اون عشق رویایی
مبارکم باشه این همه تنهایی
دست تو رو شد برام اشکتو دیدم
به آخر دنیای خودم رسیدم
فرقی نمیکرد برام بود و نبودم
من که دوست داشتم با همه وجودم
الهی که تنها بشی سمیرا
بی کس و همراه بشی سمیرا
الهی که تنها بشی سمیرا
بی کس و همراه بشی
الهی که تنها بشی سمیرا
بی کس و همراه بشی سمیرا
الهی که تنها بشی سمیرا
بی کس و همراه بشی سمیرا
سمیرا تو که دلمو بردی
چه بلایی بود که سر من اوردی
از دست تو دلگیرم از دست تو دلگیرم
از دست تو دلگیرم از دست تو دلگیرم
عاشق چشماتم عاشق حرفاتم
عاشق اون لحظه که باهاتم
تو گفتی که همیشه همراتم
سمیرا تو رو کم دارم
تو دنیا تو رو کم دارم
نباشی خیلی غم دارم
تو دنیا تو رو کم دارم

دانلود 128







برچسب ها دانلود اهنگ مبارکت باشه این عشق رویایی دانلود آهنگ سمیرا از حسین عبداللهی اهنگ سمیرا دوست دارم آهنگ سمیرا تورو کم دارم دانلود آهنگ شاد سمیرا دانلود اهنگ سمیرا از حامد پهلان دانلود آهنگ سمیرا از بهنام بهاری دانلود اهنگ حامد پهلان بنام سمیرا اهنگ مبارکت باشه اون عشق رویایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان