loading...

[Music] Darkhasti

,    دانلود اهنگ باشه دوبار از ارشاد,    متن اهنگ باشه دوبار ارشاد,    دانلود اهنگ ارشاد به نام 13,    دانلود اهنگ رژه از ارشاد,  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 159 جمعه 27 مهر 1397



,    دانلود اهنگ باشه دوبار از ارشاد
,    متن اهنگ باشه دوبار ارشاد
,    دانلود اهنگ ارشاد به نام 13
,    دانلود اهنگ رژه از ارشاد
,    ارشاد تالار
,    دانلود اهنگ ارشاد کویین
,    اهنگ ایدز از ارشاد
,    خدا بهش بگو بیاد از ارشاد
,    دانلود اهنگ ارشاد خدا بهش بگو بیاد بگو دلم اونو میخواد

از ارشاد و محمد ان آر

انتظار نداشته باش که جالیی از تو بگم خاک تو سر لعنتیت اسمشو تتو بزن
لیاقتت همینه همین عقده ای ها نبینم اسمم و جایی بیاری قول بدیا
راستای بهشون بگو از اولم هرزه بودی حال خوشم نبودی با تو قسمت کنم
باهات چند تا عکس انداختم معروف شدی حالا اونا با تو عکس میگیرن اسم در کنن

تو کوچمون صدای اژیر امبولانسه سخته اون که میگفت پشتته تو روت وایسته
دستامم زخمی بود با شال سرت بستمش رو شیشه رد رژ لبت بود شکستمش
خوش به حال اون که بعد من تو رو داره عشقی یه روبان قرمز یه پروفایل مشگی
تو پاکیا من بدم به قران میدونم نگا دارن بالا سرم قران میخونن
وسط بیابونا خاکم کنین لعنتیا نمیخوام سال به سال کسی باید سر بزنه

 

من تو این دنیا سوختم بگین منو جهنم ببرن یکی پاشه بره با خدا حرف بزنه
مادرم دعا کن مادرم بگو تسبیت کو اون دختر دلیل همه شب های مستیم بود
یاد قرارامون یاد اون پارک و شنبه ها حالا بیا رو قبرم بیستو دو تا شمع بذار

بعد تو هر کی به من رسید یه زریه زد یه چیزی بگو تو رو خدا حرف بزن
بگو هر چی ازت دیدم فقط خواب بوده دستمو بگیر چرا دستت رو تابوته
یاد اون روزایی که خوب بودیم با هم دیگه یاد قلبی که به دیت تو شد صد تیکه
به یاد زخم هایی که کاشتی رو دستهام تو پسر ارومی که حالا بی اعصاب شد

ارشاد باشه دوبار

http://behtaraneh.ir/

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ باشه دوبار از ارشاد متن اهنگ باشه دوبار ارشاد دانلود اهنگ ارشاد به نام 13 دانلود اهنگ رژه از ارشاد ارشاد تالار دانلود اهنگ ارشاد کویین اهنگ ایدز از ارشاد خدا بهش بگو بیاد از ارشاد دانلود اهنگ ارشاد خدا بهش بگو بیاد بگو دلم اونو میخواد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان