loading...

[Music] Darkhasti

,    دانلود آهنگ شرمندتم خواهر از مهراب,    دانلود اهنگ na از مهراب,    دانلود اهنگ مهراب بزن داداش,    اهنگ مخلصتیم ننه از مهراب, &nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 669 شنبه 28 مهر 1397



,    دانلود آهنگ شرمندتم خواهر از مهراب
,    دانلود اهنگ na از مهراب
,    دانلود اهنگ مهراب بزن داداش
,    اهنگ مخلصتیم ننه از مهراب
,    اهنگ مهراب من از همه خوردم مامان
,    متن اهنگ n.a از مهراب
,    دانلود اهنگ اعتیاد مهراب
,    دانلود آهنگ مهراب خاطرات حلالت
,    دانلود اهنگ بعد رفتنت همه کوچه هارو گشتم

,   

بزن داداش حالا که تو انفرادیم    اخرو بزن داداش
بزن بریدم دیگه نمیکشم همه زدن تو هم بزن داداش
حالا که تو انفرادیم بزن لامصب بزن که همه دنیا زدن
بزن که همه رفتن بزن
بعد رفتنت همه کوچه ها رو گشتم شب که هیچ تا اخر دنیا نمیبخشم
میپکونه ادمو چشمای حسود از قدیم گفتن داغونتر نبود
شکست عشقی زیاده خرابه ها پره خیلی درده سرنگت کنج شاهرگ بخوره

مادرم با طناب دستامو میبنده عشقم از کنج خرابه رد میشه میخنده
همه سرنگ های شهر شده هم رننگ خونم رفتی اعتیاد افتاد به جونم
سرمو بالا گرفتم ندیدی ولی خیلی وقته از این فرهاد تلخ شیرین تری
مامانم حتی به روم دیگه نمیخنده بابام کش تزریق و که میبست چشامو میبستم
قربون حرمت بهشتی که زیر پاته رفتی دعام کنی در مسجد ها رو بستن

نوکرتم ننه هر چی میشکه پسرت تقصیر یه زنه مخلستیم بابا همه به ما زدند فقط مونده دنیا بزنه
شرمندتم خواهر نتونستم پشتت باشم مثل یه برادر حلالم کن خدا نه به خاطر من به خاطر اشک خواهرم

درست وقتی بریدم که سرنگ رفت تو رگام من از همه خوردم مامام مادر کیو ب-گ-ا-م
از قدیم گفتن بالاتر از سیاهی رنگی نیست وقتی عشقمو گرفتش این دنیای حریص
خیلی سخته پدرت بگه به من نگو بابا مادرت دعا کنه از رو زمین ورت داره خدا
هر روز قرص های مسکن و   و تزریق هر روز بدن درد و سر درد و سرفه های عمیق
اصلا دلسوز من نباش خانوم من نباش عاشق من نباش بودن داغون تراش
خیلی سعی کردم از این حال و هوا در ام مامان بابا دعا کنید برام
دیگه امپول هوا میره تو رگ این تنو اگه بدی خوبی دیدید حلا کنید منو
چقدر نبودی و به خاطراتمون نفس دادم اصلا ندیدی و خماری چشاتو پس دادم

==» تکست اهنگ ان ای از سایت بهترانه «==

دل دیوونه نگیر سراغشو این خونه رفتی خرابه شد عشق دیوونه شد
نمیگذره خدا ازت دلم شکسته بود دیدی نمیگزره خدا ازت خنجرو از پشت کشیدی
من حلالت نمیکنم نفس های اخره دیگه هر چی کشیده این دلم همه رو به خدا میگه

ساقی این سری یه چیزی بپیچ که عشقمو نشناسم خونمو نشناسم
ساقی این سری قلابیشو بده میخوام تا صبح فاز بگیرم گریه کنم بازم
ساقی منو اینجوری نبین و من یلی بودم شاخ یه ملت و میشکوندم
کمرمو نبین خم شده میدونم من خواننده بودم یه زمانی میخوندم
تاحالا آهنگ مهراب و شنیدی شاید دوست نداشته باشی اخه میگن صداش خستست
این ادم امشب لنگ پول مواده و هر جای که میره همه درا به روش بستس
بعضی وقت ها از خودم خجالت میکشم از مامان بابا طرفدار دو اتیشم
الان معتادم که نای خوندن ندارم ولی ابلفزلی منم یه روز دوباره پا میشم

خاطرات حلالت جوونیم حلالت گریه هام حلالت ولی نباشه ملالت
اخرین مصرفم فروش حلقته بیخیال اعتیاد من شو شاید مصلحته
یه روز گنده ای این محل جلوم تلخو راست میکرد امروز زانو زدم جلو اون که کفشمو واکس میزد
با اونی پریدی که قیچی دستشو میبره تنم پره جای تیغه بگو به ما نمیخوره

نمیگذره خدا ازت دلم شکسته بود دیدی نمیگزره خدا ازت خنجرو از پشت کشیدی
من حلالت نمیکنم نفس های اخره دیگه هر چی کشیده این دلم همه رو به خدا میگه

http://behtaraneh.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ شرمندتم خواهر از مهراب دانلود اهنگ na از مهراب دانلود اهنگ مهراب بزن داداش اهنگ مخلصتیم ننه از مهراب اهنگ مهراب من از همه خوردم مامان متن اهنگ n.a از مهراب دانلود اهنگ اعتیاد مهراب دانلود آهنگ مهراب خاطرات حلالت دانلود اهنگ بعد رفتنت همه کوچه هارو گشتم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان