loading...

[Music] Darkhasti

,    متن اهنگ مرتضی اشرفی به نام عزیزم,    دانلود اهنگ عزیزم عزیزم,    اهنگ مرتضی اشرفی عزیزم,    دانلود آهنگ مرتضی اشرفی دیوونه,  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 77 جمعه 04 آبان 1397


,    متن اهنگ مرتضی اشرفی به نام عزیزم
,    دانلود اهنگ عزیزم عزیزم
,    اهنگ مرتضی اشرفی عزیزم
,    دانلود آهنگ مرتضی اشرفی دیوونه
,    دانلود اهنگ شاد عزیزم
,    مرتضی اشرفی حیف
,    دانلود اهنگ عزیزم عزیزم قیصر
,    دانلود اهنگ مرتضی اشرفی جذاب
,    اهنگ مرتضی اشرفی عزیزم حق با توئه

متن آهنگ عزیزم مرتضی اشرفی
Lyrics Music Morteza Ashrafi Azizam

متن آهنگ عزیزم مرتضی اشرفی

 

ترانه و شعر آهنگ عزیزم مرتضی اشرفی

تو رو با هر چى كه اسمشو میذارى عشق تنها میذارم
با كسى كه احساسه بهترى دارى بهش تنها میذارم

نه نتونستم من اون كسى كه میخواستى تو باشم
زمین میخوردم نمیتونستى یه لحظه وایسى پاشم

با كسى كه نصفه من عاشقى حالیش نیست
با كسى رفتى كه نیستی ام خیالیش نیست

به خیالت به كجا میرسى عشقم عزیزم عزیزم عزیزم
من بدونه تو نمیرم تو بهشتم عزیزم عزیزم عزیزم

دلم از دست خودم خون عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم
چرا هیشكى نیست قدر عشقو بدونه عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم

تکست آهنگ عزیزم مرتضی اشرفی

من همیشه راضى ام به هر چى پیش بیاد هیشكى یاد نداد بهم صبوریم ذاتیه
خیلى كوچیک بودم كه فهمیدم تر و خشک همه جا قاطییه آره همه جا قاطیه

من دلم بزرگه بزرگتر از همه ی دروغاى زندگى بزرگتر از هر چرتو پرتى كه تو بهم بگى
میگذرمو رد میشم ولى یه چی رو بلد میشم كه یه روز میرسه حساب كتابام غلط میشن

از دیشب تو فكرتم یه بند مشكلى نیست بخند خنده داره واقعا مشكلى نیست باز بخند
همه زندگیمو به پاى یارم باختم با خودم كه دیگه تعارف ندارم باختم

تو ولى كسى رو بردى كه برات میمیره واسه ی آدمى مردى كه برات میمیره

به خیالت به كجا میرسى عشقم عزیزم عزیزم عزیزم
من بدونه تو نمیرم تو بهشتم عزیزم عزیزم عزیزم

دلم از دست خودم خون عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم
چرا هیشكى نیست قدر عشقو بدونه عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم

**

http://www.faratext.com/2619/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D8%B2%DB%8C%D8%B2%D9%85-%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C-%D8%A7%D8%B4%D8%B1%D9%81%DB%8C.html







برچسب ها متن اهنگ مرتضی اشرفی به نام عزیزم دانلود اهنگ عزیزم عزیزم اهنگ مرتضی اشرفی عزیزم دانلود آهنگ مرتضی اشرفی دیوونه دانلود اهنگ شاد عزیزم مرتضی اشرفی حیف دانلود اهنگ عزیزم عزیزم قیصر دانلود اهنگ مرتضی اشرفی جذاب اهنگ مرتضی اشرفی عزیزم حق با توئه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان