loading...

[Music] Darkhasti

,    دانلود آهنگ بشکن آروم دلم,    دانلود آهنگ بشکن آروم دلم ایمان غلامی,    ایمان غلامی دل ای دل,    ایمان غلامی مغرور,    ج

♥حسـ ــین♥ بازدید : 41 شنبه 05 آبان 1397




,    دانلود آهنگ بشکن آروم دلم
,    دانلود آهنگ بشکن آروم دلم ایمان غلامی
,    ایمان غلامی دل ای دل
,    ایمان غلامی مغرور
,    جدیدترین آلبوم ایمان غلامی
,    اهنگ نشکن اروم دلم
,    اهنگ جدید ایمان غلامی 2017
,    دانلود آهنگ ایمان غلامی
,    دانلود آهنگ امیر غلامی

,   

دانلود با کیفیت 320 - 12.3 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 12.3 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام بشکن آروم دلم

دانلود با کیفیت 128 - 5.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 5.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام بشکن آروم دلم

متن آهنگ جدید ایمان غلامی بنام بشکن آروم دلم :

بشکن آروم دلم آه مظلوم به خدا صدا نداره
بشکن آروم دلم توی آسمون تو نبود ستاره
بشکن آروم یواش انگاری هیشکی تو این شهر غیر تو خدا نداشت
بشکن آروم دلم کوله بار دردتو بدش به من
بذار هر چیزی که میخوای پشت سر بهت بگن
بشکن آروم یواش زندگی غیر شکستن راهی واسه تو نذاشت

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ایمان غلامی بنام بشکن آروم دلم

♫♫♫♫♫♫

دل هر فالی گرفتی بد در اومد روزای بد که رفتن بدتر اومد
کسی حالش به حال تو نسوخته تو انقد سوختی که جونت در اومد
دل از این دنیا سیر دل تنها گوشه گیر دل مظلوم سر به زیر سرتو بالا بگیر
بشکن آروم دلم آه مظلوم به خدا صدا نداره
بشکن آروم دلم توی آسمون تو نبود ستاره
بشکن آروم یواش انگاری هیشکی تو این شهر غیر تو خدا نداشت
بشکن آروم دلم کوله بار دردتو بدش به من
بذار هر چیزی که میخوای پشت سر بهت بگن
بشکن آروم یواش زندگی غیر شکستن راهی واسه تو نذاشت

 

http://pop-music.ir

 







برچسب ها دانلود آهنگ بشکن آروم دلم دانلود آهنگ بشکن آروم دلم ایمان غلامی ایمان غلامی دل ای دل ایمان غلامی مغرور جدیدترین آلبوم ایمان غلامی اهنگ نشکن اروم دلم اهنگ جدید ایمان غلامی 2017 دانلود آهنگ ایمان غلامی دانلود آهنگ امیر غلامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان