loading...

[Music] Darkhasti

اکورد آهنگ باور نمیکنم که تو به این زودی میخوای بری,متن آهنگ باور نمیکنم که تو به این زودی میخوای بری,دانلود آهنگ باور نمیکنم که تو به این زودی میخوای بری ریمیکس Remix,دانلود رایگان اهنگ باور نمیکنم ک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 43 دوشنبه 07 آبان 1397

اکورد آهنگ باور نمیکنم که تو به این زودی میخوای بری,متن آهنگ باور نمیکنم که تو به این زودی میخوای بری,دانلود آهنگ باور نمیکنم که تو به این زودی میخوای بری ریمیکس Remix,دانلود رایگان اهنگ باور نمیکنم که تو به این زودی میخوای بری,دانلود آهنگ باور نمیکنم که تو به این زودی میخوای بری کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول باور نمیکنم که تو به این زودی میخوای بری,کد آوای انتظار همراه اول باور نمیکنم که تو به این زودی میخوای بری,کد آهنگ پیشواز ایرانسل باور نمیکنم که تو به این زودی میخوای بری,دانلود آهنگ باور نمیکنم که تو به این زودی میخوای بری,

http://www.myfaza2music.ir/

 

متن آهنگ مهراب خداحافظ :

آروم تر برو …

توروخدا آروم تر برو

مواظب ماشینا باش … ماشین ماشین

دلم امون بده اگر چه زشت امون بده

بزارم بیام جهنمم میشه بهشت

امون بده امون بده

اگز چه زشت امون بده

بزار بیام جهنمم میشه بهشت

وقت نشد خداحافظی کنیم با هم خانوم من

اومدی سر خاکم گریه نکن خاک من زانو نزن

میدونم تقصیر من بود چشات از دست رفت

تقصیر خدا نبود امیدتو از دست رفت

وقتی که بیدار شدی دنبال من دیگه نگرد

نگو که دوسم داشتی به خاطرات دیگه نخند

مادرت دید تو رو بازم منو نفرین کرد

من مردم گریه کردم مادر تو دست میزد

آخرم زهرشو ریخت مارو از هم جدا کرد

خودت که شاهد بودی نبود از من بالاتر

تا وقتی من بودم هیچکس بهت چیزی نگفت

حالا من که نیستم هیچ جا بدون تیزی نرو

با هم جنگ کردم به خاطرت تیزی به دست

به پا گیرنت نیارن دشمنا کینه این

دلبرم این همه زخمه زبون نشنویا

به همه بگو دوره منو خط زدیا

میدونم خوب نبودم هی میکردم خود زنی

مگه قول ندادی که رفتم بهم فحش ندی

با چشمای خونم به قبر من زل زدی

واسه عروسیمون رو ماشینت گل زدی

چه عجب بانوی من به قبر من سر زدی

قول دادی میای پیشم خودت تو خواب حرف زدی

صب کن بینم کجا میری مرد ادامه بده تا هشت و می

خداحافظ زندگیم خداحفط دنیای من خداحافظ مادرم

خداحافظ توله من خداحافظ خاطرم خداحافظ خود زنی

نبینم گریه کنی به قبر من مشت بزنی

خدایش راحت شدم شرارتام تموم شد

همه زندگیم تو آگاهی تموم شد

دل من به شوق دیدار تو

پیشه همه لاشی بازی پیش تو ساده

باور نمی کنم که تو به این زودی میخوای بری

چشاتو باز کن عزیزم باید جوابمو بدی

مگه نگفتی مرگ تو قصه رفتنه من

من که نرفتم عزیزم

دستات که تو دسته من

عروسک من چطوری بگو که خوابی تو







برچسب ها اکورد آهنگ باور نمیکنم که تو به این زودی میخوای بری متن آهنگ باور نمیکنم که تو به این زودی میخوای بری دانلود آهنگ باور نمیکنم که تو به این زودی میخوای بری ریمیکس Remix دانلود رایگان اهنگ باور نمیکنم که تو به این زودی میخوای بری دانلود آهنگ باور نمیکنم که تو به این زودی میخوای بری کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول باور نمیکنم که تو به این زودی میخوای بری کد آوای انتظار همراه اول باور نمیکنم که تو به این زودی میخوای بری کد آهنگ پیشواز ایرانسل باور نمیکنم که تو به این زودی میخوای بری دانلود آهنگ باور نمیکنم که تو به این زودی میخوای بری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان