دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی کوه
Download New Music Siamak Abbasi Kooh

آهنگ سیامک عباسی بنام کوه

آهای کوهی که پشت من نموندی تو روی دوشمم باشی عزیزی

ترانه : کسری بختیاریان + موزیک : شاهین کزازی

تنظیم : هومن نامداری

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی کوه

 

متن آهنگ کوه از سیامک عباسی

نگاه کن برف جای تو نشسته
از اون بیرون ببین از پشت شیشه

هوا انقدر سرده تویه خونه
درو که وا بذاری گرم مى شه

تو از رفتن به من چیزی نگفتی
نمی دونم چرا محرم نبودم

بریدی دوختی اما عزیزم
عزیزم من مگه آدم نبودم

حالا من با چهار تا دیوار و شب هاى بیدارو
پاکت سیگار و گریه تنها موندم

یه شب که سردم بود عکساتو سوزوندم
Ye Shab Ke Sardam Bood Aksato Soozoondam

از همه جا موندم وقتى رفتى
Az Hame Ja Moondam Vaghti Rafti

ترانه آهنگ کوه از سیامک عباسی

دیگه از آبروم چیزی نمونده
همین ته موندشم باید بریزی

آهای کوهی که پشت من نموندی
تو روی دوشمم باشی عزیزی

ببین توو زندگیم انقد دویدم
دیگه جون زمین خوردن ندارم

نه اینکه زندگی جذاب باشه
فقط حوصله ی مردن ندارم

حالا من با چهار تا دیوار و شب هاى بیدارو
پاکت سیگار و گریه تنها موندم

یه شب که سردم بود عکساتو سوزوندم
Ye Shab Ke Sardam Bood Aksato Soozoondam

از همه جا موندم وقتى رفتى
Az Hame Ja Moondam Vaghti Rafti