loading...

[Music] Darkhasti

کد آوای انتظار همراه اول  با تو بارونی نمیشه دیگه حالم,اکورد آهنگ  با تو بارونی نمیشه دیگه حالم,دانلود آهنگ  با تو بارونی نمیشه دیگه حالم ریمیکس Remix,دانلود آهنگ  با تو بارونی نمی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 38 شنبه 12 آبان 1397

کد آوای انتظار همراه اول  با تو بارونی نمیشه دیگه حالم,اکورد آهنگ  با تو بارونی نمیشه دیگه حالم,دانلود آهنگ  با تو بارونی نمیشه دیگه حالم ریمیکس Remix,دانلود آهنگ  با تو بارونی نمیشه دیگه حالم کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  با تو بارونی نمیشه دیگه حالم,متن آهنگ  با تو بارونی نمیشه دیگه حالم,کد آهنگ پیشواز همراه اول  با تو بارونی نمیشه دیگه حالم,دانلود آهنگ  با تو بارونی نمیشه دیگه حالم,دانلود رایگان اهنگ  با تو بارونی نمیشه دیگه حالم,

http://www.mymusics.ir/10283/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%AA%D8%B4-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%86/

برای دانلود آهنگ مدیون مهران آتش به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید مهران آتش بنام مدیون

 

متن آهنگ جدید مهران آتش بنام مدیون

من عاشقت شدم که هستس صافو ساده

تا ته قصه پیشتم تا ته جاده

میخوام بدونی تو اوج این صدامی

تو تک ستاره همه روز و شبامی

باید.بدونی که دلم واست میمیره

هرجا بری سراغ قلبتو میگیره

برای داشتنت دلم واست میخونه

تا آخر عمر پای این دلت میمونه

باتو بارونی نمیشه دیگه حالم

من این حال خوشم رو ازتو دارم

به تو مدیونم برای خوبیاتو  به وجودت میبالم

باتو بارونی نمیشه دیگه حالم

من این حال خوشم رو ازتو دارم

به تو مدیونم برای خوبیاتو  به وجودت میبالم

همیشه عاشقم اگه عشق تو باشه

نذار دلم یه لحظه از دلت جداشه

میخوام بدونی که واسن زندگی هستی

بخوای نخوای تو کنج این دلم نشستی

مثل تو خوشحالمو خوشبینمو هم خوب

خوبیو خوشحالیو حالم از دلت بود

دست تو دست من سپردی و چقد زود دل به تو دادم که یه عمری عاشقت بود

باتو بارونی نمیشه دیگه حالم

من این حال خوشم رو ازتو دارم

به تو مدیونم برای خوبیاتو  به وجودت میبالم

 


دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها کد آوای انتظار همراه اول با تو بارونی نمیشه دیگه حالم اکورد آهنگ با تو بارونی نمیشه دیگه حالم دانلود آهنگ با تو بارونی نمیشه دیگه حالم ریمیکس Remix دانلود آهنگ با تو بارونی نمیشه دیگه حالم کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل با تو بارونی نمیشه دیگه حالم متن آهنگ با تو بارونی نمیشه دیگه حالم کد آهنگ پیشواز همراه اول با تو بارونی نمیشه دیگه حالم دانلود آهنگ با تو بارونی نمیشه دیگه حالم دانلود رایگان اهنگ با تو بارونی نمیشه دیگه حالم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب

    ·         , دانلود آهنگ غریبم مردم از این دربدری

    ·         خدایا درگرفتم درگرفتم یک زن داشتم زنی دیگر گرفتم

    ·         متن آهنگ من برات چی بودم رز

    ·         دانلود آهنگ مازندرانی برای محسن کریمی بازیکن استقلال

    ·         راهنمای دانلود

    ·         کد پیشواز همراه اول مرتضی سرمدی دارم میرم واسه همیشه

    ·         دانلود آهنگ پسر همسایه شبای تابستون

    ·         دانلود آهنگ اگه گریه کردنم فرقی نداره

    ·         اهنگ جدید مجید خراطها ردپای احساس

    ·         آهنگ مهدی رسول زاده نفس من به نفس تو بنده Mehdi rasoul zadeh

    ·         دانلود اهنگ گلی جون ای گل خوشرنگ خونه

    ·         دانلود اهنگ دختر همسایه شبای تابستون ورژن جدید

    ·         دانلود آهنگ هنوز دیر نیست

    ·         دانلود اهنگ تو سرت گرم چیه حواست ب کیه - درخواستی

    ·         دانلود اهنگ ملیکا از مهرداد نیویورک Hik' lgd;h

    ·         دانلود آهنگ آواره هندی

    ·         آهنگ فائزه خانم

    ·         دانلود آهنگ چقدر سخته تو تنهایی

    ·         دانلود آهنگ بیا بغلم خارجی

    ·         دانلود اهنگ دلت گرمه دلم اروم نداره موندنت واقعا محاله

    ·         دانلود آهنگ سبزه

    ·         کد پیشواز تو ای عشقو ای تمام وجودم

    ·         دانلود آهنگ بانو سوسانو علی بی غم

    ·         دانلود اهنگ گردان شمشک

    ·         آهنگ در مورد اسم فائزه

    ·         دانلود آهنگ شاد ترکی زینب آماندی زینب

    ·         دانلود و متن آهنگ خداحافظ 2 مجید علیپور Hik’ l[dn ugd\,v

    ·         آهنگ خط سیاه از فریان